Go' onsdag fra Singapore

God kveld

Og jeg som skulle ha flere fridager i påsken, har nå akkurat blir "lurt" til å ta opptill flere ekstravakter. Jaja, blir da i alle fall noen ekstra kroner.

ENGM RAMP: Neste full score på Paris bussen i dag også.. skulle gjerne sett av vi gikk noen minutter før, men det var ikke så ille :D

En trivelig kveld ønskes alle.

S

Hurtigruten hadde noe papir her med info om at for en liten sum kunne jeg få en utvalgt vinmeny slik at jeg var vel supplert til hver middag på vei hjem. Til 1600,- for 6 døgn synes jeg det var drøyt for noen glass vin til hver middag, men det viste seg jo at den søte piken med den søte dialekten her nordfra kunne kunne forklare at prisen var for èn flaske pr måltid pr lugar.

Siden ingen bor i min lugar, foruten meg, så kom jeg fort frem til at dette er jo knapt over polpris og alle mine uvaner er vel ivaretatt i flere dager... :)

Ha en bedre natt... nå skal jeg mekke på en database... :D

-A

Originally posted by Desk pilot

God morgen fra vestnordvest. Her er det dårlige været avlyst og det er lettskyet og sol. Siste arbeidsdag før påske, imorgen bærer det til fjells.

Jeg faar vel si god kveld fra Natal...

ThomAAs, er det charter eller rutefly til Natal? Får vi en trip report? ;)

Det er charter, og ja det kommer en trip report etterhvert... DK har ikke saa mye aa glede seg til :huh:

Back