G'morgen ... stirrer lengselsfullt ut av vinduet og lurer på hvor den globale oppvarmingen er blitt av. Her i Nord-Georgia daler nemlig snefnuggene stille ned ... :headbang
Ellers har jeg fri i dag, men i ren kjedsomhet har mesteparten av morgenen gått med til jobbting likevel. Får heller se å hive meg i godstolen med Kindle'n ..
God dag fra LHR terminal 5. Her er man halveis bak gardinen for neste leg (WTP+ ) til SAN. Irriterer meg dog over ikke fri WiFi her. Prøvde loungenettet (som jeg noen ganger snylter på i resten av verden), men det funka ikke selv om det var åpent.
God dag fra LHR terminal 5. Her er man halveis bak gardinen for neste leg (WTP+ ) til SAN. Irriterer meg dog over ikke fri WiFi her. Prøvde loungenettet (som jeg noen ganger snylter på i resten av verden), men det funka ikke selv om det var åpent.
God ettermiddag fra en splitter ny 737 som skal ta meg til Evenes. Trøtt å sliten så det blir vel å sove seg nordover. Ble boardet av et forummedlem så da er vel alt i skjønneste orden før avgang
Som alltid strålende sol En rolig dag på arbeid er unnagjort, det samme er en laber middag. Nærmer seg tid for å komme seg i seng, passelig tid å stå opp blir vel kl 23. Avreise til Flesland for BGO - VKO via FRA i morgen ca kl 03:00.
Kanskje noen andre flypratere som er på jakt etter en kald øl eller to i FRA i morgen ca 09 - 12?
God ettermiddag fra en splitter ny 737 som skal ta meg til Evenes. Trøtt å sliten så det blir vel å sove seg nordover. Ble boardet av et forummedlem så da er vel alt i skjønneste orden før avgang