Go mandagsmorgen

G'morgen ... stirrer lengselsfullt ut av vinduet og lurer på hvor den globale oppvarmingen er blitt av. Her i Nord-Georgia daler nemlig snefnuggene stille ned ... :headbang

Ellers har jeg fri i dag, men i ren kjedsomhet har mesteparten av morgenen gått med til jobbting likevel. Får heller se å hive meg i godstolen med Kindle'n ..

God dag fra LHR terminal 5. Her er man halveis bak gardinen for neste leg (WTP+ ) til SAN. Irriterer meg dog over ikke fri WiFi her. Prøvde loungenettet (som jeg noen ganger snylter på i resten av verden), men det funka ikke selv om det var åpent.

God dag fra LHR terminal 5. Her er man halveis bak gardinen for neste leg (WTP+ ) til SAN. Irriterer meg dog over ikke fri WiFi her. Prøvde loungenettet (som jeg noen ganger snylter på i resten av verden), men det funka ikke selv om det var åpent.

Du har PM med passord

God ettermiddag fra en splitter ny 737 som skal ta meg til Evenes. Trøtt å sliten så det blir vel å sove seg nordover. Ble boardet av et forummedlem så da er vel alt i skjønneste orden før avgang ;)

God ettermiddag fra Hardanger.

Som alltid strålende sol ;) En rolig dag på arbeid er unnagjort, det samme er en laber middag. Nærmer seg tid for å komme seg i seng, passelig tid å stå opp blir vel kl 23. Avreise til Flesland for BGO - VKO via FRA i morgen ca kl 03:00.
Kanskje noen andre flypratere som er på jakt etter en kald øl eller to i FRA i morgen ca 09 - 12?

Last edited:
God ettermiddag fra en splitter ny 737 som skal ta meg til Evenes. Trøtt å sliten så det blir vel å sove seg nordover. Ble boardet av et forummedlem så da er vel alt i skjønneste orden før avgang ;)

Hadde bare passasjerer med innsjekket bag møtt opp...;)

Tok jo sin tid å finne den med 190 kolli i belly!

Back