Scandinavien_Airlines
ScanFlyer Gold
Goooodmorgen ønskes i alle fra Næstved i Danmark.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God fredag fra KL ettellerannet til Amsterdam. Skal si ting og spille sang i Leiden i dag og i morgen. Siste forbaska slik tur i år!!!!! Skal kose meg så grådig på siste KL balja hjem i morgen kveld
Ellers vil jeg slå et slag for Clausthaler sin juleøl. Skikkelig frisk og god.
Ha en fin en
Skal nok banke innpå en bitterbal eller tre ja.Hvis du er klar for noe annet enn Clausthaler, dra til Lemmy's biercafe i Leiden.
Spis en ekstra bitterbal for meg.
Og til alle (også de som ikke befinner seg i bitterballenland) : Ha en flott fredag!![]()
I går kveld fikk jeg skrevet ferdig en grundig artikkel om de nye beskatningsreglene av bonusreiser på FinalCall. Inkludert noen tanker om konsekvenser og hvem bør gjøre hva. Tror den ble ganske så bra om jeg må si det selv.
s!
Den ble veldig bra og skal brukes. Jeg sitter selv og pønsker ut hvordan oppdragsgiver skal løse dette for egne reisende ansatte. Det vil jo bli skikkelig kjipt for dem om det kun er et blankt nei til opptjening.
Det med kredittkort og ingen skatt på poeng var forøvrig interessant og kan hjelpe.
Andre dag som arbeidsledig byr på en tur til Trondheim. Når man først skal avgårde så er det jo penger å kunne spare på å reise mitt på arbeidsdagen. Ganske fascinerende hvor stor del av dagen som går med når avgang OSL-TRD er 1040.
Den ble veldig bra og skal brukes. Jeg sitter selv og pønsker ut hvordan oppdragsgiver skal løse dette for egne reisende ansatte. Det vil jo bli skikkelig kjipt for dem om det kun er et blankt nei til opptjening.
Det med kredittkort og ingen skatt på poeng var forøvrig interessant og kan hjelpe.
Har litt dårlig samvittighet for hvor mye jeg engang mobbet en danske derifra. Prøvde få ham til å si hva han bodde like ved.Goooodmorgen ønskes i alle fra Næstved i Danmark.
#nocommentHvis du er klar for noe annet enn Clausthaler, dra til Lemmy's biercafe i Leiden.
Spis en ekstra bitterbal for meg.
Og til alle (også de som ikke befinner seg i bitterballenland) : Ha en flott fredag!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.