G'morning Scanair's!

Thomas

ScanFlyer Rusty
Det er blitt Tirsdag og det betyr siste tidligvakt før ferien!! Ute er det nok engang en flott dag, 16 grader og ett tyyynt skylag som passerer øst-vest - regner med at det ender opp skyfritt veldig snart.

Det kan nevnes at LN-NOD er ventet til OSL 11JUN 0530z, mens LN-NOF følger 25JUN 0530z - begge nonstop fra BFI.. ikke noe sipping nå! :colgate:

P4 på nettradio og fly på rute, det tegner godt!

God morgen godtfolk! Da var tirsdagen kommet, i morgen er det onsdag, og før en vet ordet av det er det fredag igjen ;)

Roligere morgen i dag enn i går ja gitt....

Ha en fin dag folkens! :)

Det kan nevnes at LN-NOD er ventet til OSL 11JUN 0530z, mens LN-NOF følger 25JUN 0530z - begge nonstop fra BFI.. ikke noe sipping nå! :colgate:

Ingen sipping fra denne kanten nei :D You win some and you loose some. So is das leben! ;)

Last edited:
God morgen godt folk!

Mosjøen er badet i strålende sol og temperaturen er meldt å nå opp i 26 varme ila dagen! :cool:
Jeg skal dog en sviptur til Bodø for å legge strategier for den videre lønnsforhandlingen i selskapet, spennende. . .
Ellers skal Sommerfestivalen planlegges i ettermiddag før kvelden tilbringes med familien.

E!

God morgen alle sammen!

03d.png
Denne passer nok best til morgenkaffen, så blir det vel bedre utover dagen som tilbringes på kontoret som er innendørs og ikke under et epletre

Morn morn folkens

En ren fornøyelse å stå opp når det er slikt vær ute :cool:

Blir lang jobbedag idag også men men, siste dag før 3 dager fri, så det tåler man :D

Ha en strålende dag, morgendagen tilbringes på fly og i Troms ;)

Ha en strålende dag :nor :nor :nor

Godmorgen fra Forus. Etter de siste dagers hetebølge var det deilig å våkne opp til en litt kjøligere (men fortsatt behagelig) temperatur i dag. Overskyet men opphold i dag. Deilig innevær.

God morgen fra København hvor det ser ut til å bli nok en strålende dag, Leste i avisen igår at det ble satt ny soltimerekord for mai i år med 347 soltimer, 17 timer mer enn den gamle rekorden:D Ellers venter det en ny dag på lesesalen for det står trening og klasvask på programmet i ettermiddag. Ha en fin dag

god morgen fra STO i strålende sol!
Etter en deilig liten spasertur fra leilighten til HQ er det klar for en ny dag - som skal tilbringes nesten fullt og helt i "Oslo" (et av møterommene...)

God morgen fra Egersund

Her er også P4 nettradio på høytaler, mans man prøver å fortrenge at man om 40 min skal til tannlegen å trekke visdomstann nr 2. :cry: Vel vel, overlever sikkert denne gangen også....

Været er litt overskyet selv om det er meldt strålende sol....blir sikkert bedre utover dagen.

Forumistene får ha en fin dag, hvor enn det skulle være og hva enn som skal gjøres

BSSW: Jeg har hørt det er mange gode supper på markedet nå! Lykke til med visdomstanna. Første gang med mindre plager og andre gang, etter mye romstering, men helt uten plager i etterkant!

Sitter med kaffe, frokost og laptop på en veranda og nyter sommermorgenen. Siste eksamen i morgen.

Jeg håper noen får tatt bilde av nykommerne fra BFI de dagene disse kommer. Selv om alle før eller siden får tatt bilde av det meste så er det vel ekstra stas med bilder tatt av første landing på norsk jord...

UPDATE: flytter meg nå stadig lenger og lenger mot det ene hjørnet av terrassen for å følge skyggen!
UPDATE2: sitter nå helt innerst i hjørnet og temperaturen har begynt å stige!

Last edited:
Jeg håper noen får tatt bilde av nykommerne fra BFI de dagene disse kommer. Selv om alle før eller siden får tatt bilde av det meste så er det vel ekstra stas med bilder tatt av første landing på norsk jord...

Skal se hva man kan få til, selv om den lander tidlig og jeg skal eller er på jobb.;)

Airbus 330.

God formiddag fra Forus / Tananger,

Nok en flott dag , måtte det bare vare . Ukens tur til ABZ er unnagjort igår.
Ukens tur til Lilleaker kontoret finner sted imorgen med den vanlige champanjeflighten SK4002 over fjellet.
Travle tider i oppstrømsbransjen. Men det er kjekt.
I ettermiddag blir det grilling på terrassen igjen. Fortsetter været slik det er nå kan det bli rekord i utegrilling iår.
Ha en fin dag alle forumister.

God formiddag fra Stiftstaden:D 26 varme i skyggen og ikke en sky i sikte. Meldt hetebølge fra i dag og utover uken. I ettermiddag venter jobben, "Vestlandsekspressen" skal flys:exclaimation

Det er blitt Tirsdag og det betyr siste tidligvakt før ferien!! Ute er det nok engang en flott dag, 16 grader og ett tyyynt skylag som passerer øst-vest - regner med at det ender opp skyfritt veldig snart.

P4 på nettradio og fly på rute, det tegner godt!

Forskudd på lønn fikk du også :D 1 banan og 1 drops !

Jepp, er spent på lønna nå! :)
Dropset kom veldig godt med mht at halsen er så som så om dagen, bananen derimot er lagt i kuvøse i påvente at tannverken til Kristiansen skal gi seg :lol:

God morgen!
Skolestreik fra og med 06:00 i dag, så muntligeksamen blir det ingenting av. Litt synd på en måte, men samtidig jæ**ig deilig...

Her i Kristiansund pusher vi nå 30 grader i skyggen. God tirsdag alle! :)

God morgen fra et solbadet Nærsnes!
En spasertur til butikken før frokost, 1km nedoverbakke, 1km oppoverbakke hjem. Dett var dett og Stein ble svett!

Nå blir det buss til byen for å møte JetBlue på Beer Palace, så tar vi det videre derfra. Neppe Schrøder i kveld med slikt vær!

Gårsdagen gikk med til å bestille leiebil og hotellrom i Italia siste uken i juni. Det blir fly til MXP, bil til Sirmione. 2 netter, så til Lucca og Tenuta San Pietro og en natt der, fulgt av en natt i San Gimignano før vi drar ut til Liguria-kysten og to netter i Portovènere. Hjemreise fra MXP 30/6. TOPP!

Ha en flott dag alle sammen!

Last edited:
Nok en kontordag mens solen stråler ute! Og hjemme venter mer indretjeneste!

Hadde en dårlig natt, med dårlig søvn og masser av mareritt.

Det kan bare bli bedre imorgen, håper jeg!

BF:cool2

Good morning!

Arendal er visstnok stedet å være idag om man vil ha masse sol, litt vind og behagelige badetemperaturer. Det meldes om 20 grader i sjøen innaskjærs! Deilig!

Ellers er jeg en av de mange heldige elever som slipper å være på skolen for tiden, som følge av streik!

Blir vel en liten svømmetur på meg i løpet av dagen :-)

Æt'midda!

Etter å ha møtt opp på skolen, sett en film og dratt hjem er jeg usikker på hva planene er resten av dagen. Litt lesing til PPL hadde vel ikke skadet ute i solskinnet.

Ha en forbløffende Tirsdag.

Back