G'morning Scanair's!

och i NYC aer det varmt och fantastiskt. Turen oever paa 01B var lika fantastisk den och en trip report kommer :)

Vi hoers och ses forumister vaerlden runt!

God dag fra Lilletorget. Bedre å ha mareritt om natten enn å oppleve det når man kommer på jobb...(?). Krasj i datasystemer for fjortende gang på fjorten dager. Medarbeidere med syke barn som har gått hjem og annet f%&#skap.

Allerede 23 grader her hos meg paa morran og CAVOK og fint, men Tor skal visst komme innom i ettermiddag. I gaar var det grilling med livet som innsats mens det buldret rundt i nabolaget, men det gikk bra .... hehe ..

Smaasur paa one.com .. en av mailservererne deres er nede - og har vaert det siden i gaar kveld - og det er selvfoelgelig den mitt domene er paa. De lovet imidlertid aa ha den oppe i loepet av en time eller to. Chattefunksjonen deres fungerr fint.

Kaffen er varm, solen skinner i nakken min og guttungen skal snart til privatlaereren for litt matteundervisning. Fire-fem dager til kursstart og ha en framifraa dag.

Kaffen er varm , vaeret er vaatt her borte i vest....men inne skinner solen, har faatt et "grant" (stipend) for aa utvikle IT strukturen for Learning Labratories av Susen G Komen Foundation (Brystkreft Forskning). Stipendet dekker 20% av min stilling saa 1 dag i uken omtrent. De skal bygges i Latin Amerika og Afrika mest sannsynelig Ghana.

Last edited:
BSSW: Jeg har hørt det er mange gode supper på markedet nå! Lykke til med visdomstanna. Første gang med mindre plager og andre gang, etter mye romstering, men helt uten plager i etterkant!

Takk, det gikk bedre denne gangen enn sist. Forrige gang så holdt tannlegen på i rundt en time og måtte dele tannen i 2 og ta ut del for del. Denne gangen så fikk hun den ut på en halvtime (i en bit), det som tok lengst tid var bedøvelsen (4 sprøyter!). Bedøvelsen er snart borte og jeg har fyllt på med en Ibux for å døyve den verste smerten.

God morgen fra Chicago! Her fortsetter influensaen for fullt og er dessverre paa jobb i dag igjen. Vaeret er konge, var over 30 grader i gaar, litt kjoeligere i dag, men godt over 20 og behagelig paa morran.

Stor trafikk paa doeren idag ... foerst kom UPS med nye kontaktlinser og saa kom FedEx med papirer fra World, saa morgen skal jeg ned til flyplassen og testes for dop.

I tillegg kommer Postmann Pat med denne godsaken i loepet av et par dager.... den ble shippet idag.

GJ632.jpg

Last edited:
Back