G'morgen Verden!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
G'ettellerannet alle sammen! Akkurat kommet hjem fra et svært festlig show på Philips Arena hvor jeg sammen med ca 10.000 andre hadde gleden av å se Jeff Dunham og Guitar Guy i et utrolig festlig show.

dunham1.jpg

Men det er kaldt og mørkt og nå kryper jeg til køys ...

Silence I kill yoU! haha

Neida. God morgen fra Stavanger! Her er man forhåpentligvis på vei hjem om en liten halvtime etter den første av fire nattevakter.

Martin: London frister...

God morgen fra Tananger

Våknet litt senere enn planlagt idag, så man kan ikke si at man er helt våken enda... Det var noe vått på vinduet på bilen på vei til jobb idag, men frykter at det blir blankt og hardt ila dagen. Minusgrader er meldt...

Håper på litt mindre kjør idag enn igår, men vi får nå se...

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Trondheim!

Setter kursen mot Værnes i dette øyeblikk. Regner med det blir en kald affære med spotting. :D

Ha en super dag.

G'morn fra Trondheim :)

Som vanlig her - kaldere (-11c) men klart og fint. Særs rolig dag idag også,blir tv-kveld da fruen skal på festligheter.
Ønsker alle sammen en flott dag :D :D :D

Minus 13 grader - er en kald morgen i hovedstaden. Nå venter nok en feriedag - hvor jeg vel skal gjøre akkurat det som passer meg. Ha en flott tirsdag - det nærmer seg slutten på 2009.

God morgen fra Oslo. Da er siste arbeidsdag i 2009 i gang. Tar meg fri i morgen og nyttårsaften. Kaldt som fy i dag, men så lenge bilen starter og jeg kommer meg på jobb i tide uten frostskader, så skal jeg ikke klage :)

Lite å gjøre på jobb i dag kan det se ut som, men med kolleger på ferie, må man være her noe lengre enn vanlig. Det går nok bra :)

Ellers i kveld skal jeg forhåpentligvis ta i bruk min nye surroundreciever, den gamle og trofaste skal nå få hvile, for ny og bedre lyd skal nytes :)

Ha en flott dag :)

Så var det blitt romjulsmorgen i Kristiansand også. Og arbeiderklassen er møtt på jobb. 9 iskalde blå grader i dag her. Det er mer enn kaldt nok for meg. Kunne man bare tilbringe vinteren i Thailand! Sukk!;)

Ingen andre planer for dagen, dog trengs det litt indretjeneste hjemme, men jeg vet ikke om jeg skal la det ødelegge dagen min!?

BF:cool2

God morgen fra iskaldt Oslo. Byen er kritthvit av frost. Er godt inne i friuken og dagen har kun en sak på agendaen, kjøpe kalkun.

God dag fra Singapore, sitter og nyter panorama utsikten over Singaporstredet i ca 30 grader. Her kjører ca 100% av skipstrafikken mellom Asia og Europa forbi.
Vi fløy med thai 777 fra Oslo, med mellom landing i Bangkok. Fantastisk flott fly, ny favoritt.
Destinasjon og flyselskap er absulutt å anbefale.

Attachments

• SAM_0531.jpg
    SAM_0531.jpg
    164.9 KB · Views: 191
God dag fra Singapore, sitter og nyter panorama utsikten over Singaporstredet i ca 30 grader. Her kjører ca 100% av skipstrafikken mellom Asia og Europa forbi.
Vi fløy med thai 777 fra Oslo, med mellom landing i Bangkok. Fantastisk flott fly, ny favoritt.
Destinasjon og flyselskap er absulutt å anbefale.

Jaja, bare fortsett å gjøre meg misunnelig....

God morgen fra Oslo. Her har man allerede vært på "jobb", dvs stod opp for 15 minutter siden og sjekket jobbmailen. Konkluderte med at det ikke brant på dass med noe av det som lå der, så idag blir det å finne frem varme klær og ski. Nordmarka frister mer enn kontoret, så da blir det slik. Litt kaldt, men man får heller holde tempoet oppe! :p Deretter blir det ut å spise tapas, drikke vin og knytte tillittsbånd i kveld :)

Jaja, bare fortsett å gjøre meg misunnelig....

Ja vel, du kan jo se noen av bilene som stod på utsiden av hotellet vårt. Haaa, ikke for å skryte alsååå.

Singapore er en drømme destinasjon, flott klima, meget trygt for alle, rent og pent.
Fornuftige priser, og masse å se.
Norsk sjømannskirke side 1963. den eneste utenlandskeide tomten i singapore.

Du kan gjerne si at Singapore er som det vakreste fra Spania eller Canaria øyene, eller i det flotteste foto album, men der du fjerner magesjuke, kriminalitet, og snuskete fortetninger, taxier, osv. Kall det gjerne paradis.

Attachments

• SAM_0495.jpg
    SAM_0495.jpg
    88.1 KB · Views: 181
  • SAM_0498.jpg
    SAM_0498.jpg
    90.8 KB · Views: 180
  • SAM_0522.jpg
    SAM_0522.jpg
    100.1 KB · Views: 177
Last edited:
Riktig God Morgen fra Bodø. Her har man vært oppe siden klokken 6... Dro på jobb kl 8, hvor jeg fant ut at jeg ikke skulle komme før klokken 10. Jaja...

God morgen. Litt mer innekos før man setter ski på beina. Her viser termometeret 17 grader på nedsiden av 0, satser på varme klær og at det er mildere i høyden.

god formiddag fra hjemmekontoret i Asker.
Ute er det 17-18 blå grader, og ettersom hjemmekontoret er på kjøkkenet som er husets kaldeste (om man ser bort fra kjelleren), måtte vifteovnen frem - det holdt ikke med co2-nøytral vedfyring i dag! Noen timer med mine siste bidrag til Bolaget i dag, før Mondeon varmes opp og vi setter kursen mot fjellet der resten av familien (og 23 minus!) venter.
Takk for et interessant år, folkens, og GODT NYTT!!

God Morgen fra Atlanterhavet!

Temperaturen er komt under 20 grader nå som vi nermer oss Frankrike med stormskritt.

Dagens første jobb utenfor kontoret blir å stoppe A/C kompressoren...

God dag fra kalde Gamle Oslo. Under minus 10 er ikke så kjekt. Peis er greit, men ikke når man skal være borte på dagtid. Så er er en vifteovn funnet fram. Blir jobbing 12-24 på Majorstua i dag. Får vel handlet inn noe snacks på Centra mat før dagens dont.

Ja vel, du kan jo se noen av bilene som stod på utsiden av hotellet vårt. Haaa, ikke for å skryte alsååå.

Singapore er en drømme destinasjon, flott klima, meget trygt for alle, rent og pent.
Fornuftige priser, og masse å se.
Norsk sjømannskirke side 1963. den eneste utenlandskeide tomten i singapore.

Du kan gjerne si at Singapore er som det vakreste fra Spania eller Canaria øyene, eller i det flotteste foto album, men der du fjerner magesjuke, kriminalitet, og snuskete fortetninger, taxier, osv. Kall det gjerne paradis.

Hot Damn! Det hotellet ditt så helt rysare ut. Hvilket er det? Har tenkt meg til Singapore en tur neste år...

Back