• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G'morgen G'nore!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hilsen fra hete Atlanta! Her er det paa tide aa hoppe i bingen. Det var i varmeste laget aa gaa tur med bikkja i kveld. Ingen av oss var spesielt innstilt paa langtur ...

Fikk foroevrig bilde akseptert paa A.net idag! Det er VELDIG lenge siden sist!
http://www.airliners.net/open.file/1090890/L/

...godere morgen i fra vest ogsaa....nok en straalende dag bak oss....gradestokken paa riktig side av 30 tallet...her er dagen ung ennaa....avslutter med en liten kayak tur i solnedgangen....:D

Mårn mårn!

Endelig en antt hvor jeg har måtte krype under dyne og har kunne fryse litt! :D

nå er det i dag, onsdag og torsdag igjen. Og mandag. Fire døgn. Og så ferie.

-A

Glad tirsdag morgen... Støl etter gårsdagens trening - men det blir vel bedre hvis jeg trener i ettermiddag også. Ut å kjøre låne Alfa i dag, morgen og torsdag...sånn er det når man er så snill å "låne" bort den nye til sin mann... Ha en bedre tirsdag...

Originally posted by LN-MOW

Fikk foroevrig bilde akseptert paa A.net idag! Det er VELDIG lenge siden sist!
http://www.airliners.net/open.file/1090890/L/

God morgen fra Bergen også !

-I natt har det vært "kaldt",- ivertfaløl i forhold til hva vi har vært vant til ! Ser det er 11,8 grader på Flesland nå ! Har vært på nattevakt,- og nå er det på tide å gå hjem og få seg litt søvn. Ser ut til at det blir en fin dag her !

fælt så mange morgenfugler.... Glad morgen alle sammen. I går gjorde jeg den bommerten å laste ned Google Earth - og så fikk jeg jo ikke gjort en ting på mange timer... I kveld skal fire års bryllupsdag feires (forsinket) på Hvalstrand Bad, men først skal det lekes med excel i noen timer...

Fint bilde av Sierra Pacific's 737-200, Andreas. Hva slags selskap er SI egentlig? I databasen ATI står de oppført som "Sierra Pacific Airlines operates passenger charters and subcharters", finner ingen nettside og eier er bare oppført som anonyme "Sierra Pacific Group". I følge ATI har de to 737-200 og hadde en omsetning på usle 2 millioner dollares i 2000 (ingen tall etter det) og 19 ansatte i 2004. Ikke mye info å hente om selskapet...

Originally posted by CK

fælt så mange morgenfugler.... Glad morgen alle sammen. I går gjorde jeg den bommerten å laste ned Google Earth - og så fikk jeg jo ikke gjort en ting på mange timer... I kveld skal fire års bryllupsdag feires (forsinket) på Hvalstrand Bad, men først skal det lekes med excel i noen timer...

Fint bilde av Sierra Pacific's 737-200, Andreas. Hva slags selskap er SI egentlig? I databasen ATI står de oppført som "Sierra Pacific Airlines operates passenger charters and subcharters", finner ingen nettside og eier er bare oppført som anonyme "Sierra Pacific Group". I følge ATI har de to 737-200 og hadde en omsetning på usle 2 millioner dollares i 2000 (ingen tall etter det) og 19 ansatte i 2004. Ikke mye info å hente om selskapet...

Er ikke dette et av de selskapene som flyr folk inn til Area 51 fra Las Vegas?

K

God morgen fra Oslo. Tydelig at folk nå er tilbake fra ferie for nå har trafiken begynt å ta seg opp igjen. 9 arbeidsdager igjen før jeg blir student igjen :D :cheers: :DEN

Gårsdagens regnbyger gjør vanning av plenen unødvendig.Dagen står i beisingens tegn her på Nærsnes.Kanskje jeg blir ferdig med nordveggen idag? Den har vært svært drøy og krevende.Befinner meg i en av de svært sjeldne 5-dagers friperiodene som dukker opp en gang hvert jubelår.Må lade opp batteriene før 5 døgn i BKK skjønner dere!:p

Kom fra Tromsø igår, og idag går turen til Athen. Neste uke er jeg innkalt til intervju med Norwegian....så får nå se :-p

Og dagen på Hurum ser bedre ut - ingen vanninntrenging selv om bare taket var dekket med presenninger når himmelens sluser åpnet seg i går kveld. I går ble all 28 år gammel shingel revet av og det var på tide. Det ble også avdekket mye dårlig arbeid fra slutten 70-tallet og nå er folket på taket og forsterker taket med 18 mm ekstra byggfinér før kraftpapp limes på og ny Isola shingel legges. Nye takrenner fra Lindab, takhatter, pipehatt og belagte vannbord er vel også på plass innen utgangen av uken. Da er det bare å lene seg tilbake og nyte de neste 25 årene. Det blir spennende å komme tilbake fra EuroTour2 og se det ferdige resultatet på søndag. Heldigvis tar fra i morgen naboen over som byggestedsleder.

God morgon ifrån Göteborg!

EM festen fortsätter här i stan och värmen ser inte ut att bli bättre. Beställde precis en ny laptop från Dell med leverans i slutet på nästa vecka.

I dag blir det lite nödvänding shopping inför jobbstarten på måndag (=I need a few new ties).

Ha en fin tisdag

God morgen fra FBU, så var det tilbake ettr langhelg hos foreldre.

Her går det som normalt, egentlig ingenting som skjer.. Litt trafikk på telefonen,men ikke det helt store kjøpelysten akkuarat.

Pent være,men mulighet for regn i ettermiddag, lite trafikk påveiene og alt er bare fryd og gammer'n :P

God Morgen ja :) Har oppe i nord er man igang med dag to på jobb etter ferien... Sitter pålogget på incontact men er ikke det helt store rushet her da.. Kan kanskje ha noe med at Berg Hansen har overtatt all booking av trygdereiser her i nord..

Originally posted by EB

Glad tirsdag morgen... Støl etter gårsdagens trening - men det blir vel bedre hvis jeg trener i ettermiddag også. Ut å kjøre låne Alfa i dag, morgen og torsdag...sånn er det når man er så snill å "låne" bort den nye til sin mann... Ha en bedre tirsdag...

Så mannen har fått låne konebilen, altså?

God ettermiddag fra Color Fantasy! Snart skal vi cruise utover Oslofjorden i finværet!

Ship O'hoy!

BF

Originally posted by CK

Det er stort sett det jeg vet ogsaa ... ser dem av og til fly milchrtere. Og nei - de flyr ikke til Area51. Det er 'Janet' - hvit kropp med hvit stripe.

Urk.... Ingen ferie her i gården.. Og ingen flyturer hele uken. Kribler i beina.

Neste tur er ikke før mandag, OSL-CPH-OSL samme dag.

Men på neste torsdag bærer det over til USA igjen, får glede meg til det!

Back