• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G'mandag morgen ... håper jeg.

Re: G'mandag morgen ... håper jeg.

Puh... etter en solid workout ((G5 til D81) nådde jeg akkurat boardingen. Investerte $16 på comfort pluss og det ser ut til å være en vel anvendt investering. Her er det fullt!!

Lite masker å se i Atlanta og under overfarten, men her i AMS er det vel rundt 50/50.

506ced0b8b9c1fe9bb9a1e7454a66468.jpg

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Her har kraftig hjerteflimmer holdt meg i senga mesteparten av dagen. Hjalp jo ikke mye at jeg gikk på trynet med elektrisk sparkesykkel i går kveld med resultat i et blodig og sårt kne og en forslått skulder..... Enda godt man er sykemeldt.....

Sukk og stønn herfra!

Heldigvis bedre før 07:30 på morgenkvisten…men JA til både aldersgrense og krav til oppførsel uansett alder;-)

Jeg og Pellefanten er sterkt imot krav til god oppførsel på kantina!

Back