G'mandag morgen ... håper jeg.

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
G'mandag morgen ... håper jeg.

G'morgen, ja .. Fra verdens travleste flyplass. Småtravelt fortsatt selv nå ved titiden, og fortsatt noen avganger her på internasjonalen.

Straks boarding her på kongelige nederlandske, så får vi se etterhvert om jeg kommer frem i ett stykke ...

Kamok er med for første gang og han har allerede funnet sin favoritt i banankaken fra Hudson News.

3c989245f651773a88193c59f7090cc2.jpg

Re: G'mandag morgen ... håper jeg.

God mandag morgen fra Lillestrøm! :)
God tur til LN-MOW!
Gårsdagen var veldig bra. Kveldsflyvning til Gaustatoppen og tilbake til Kjeller. Det er virkelig fint å fly i kveldinga når sola går ned, så en flott avslutning på helga! :)

Straks ny arbeidsuke og det nærmer seg mai allerede.
Ha en fin best mandag!
PS Noen bilder fra i går. 20220424_191658.jpg20220424_195740.jpg20220424_195832.jpg20220424_195840.jpg20220424_195918.jpg20220424_201033.jpg20220424_202635.jpg20220424_202737.jpg20220424_203335.jpg20220424_204027.jpg20220424_204416.jpg20220424_204503.jpg20220424_204634.jpg20220424_210807.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Endelig mandag. God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Kaffe og nyheter før hjemmekontoret åpnes om en times tid. Ha en bra start på uken der du er!

God morgen fra Grønland. Blir en dag på kontorkontoret i dag, men i morgen blir det jobbtur utenlands for første gang på over 2 år. Lufthansen skal ta oss til Frankfurt og så blir det Deutsche Bahn videre til Köln. Gleder meg faktisk litt[emoji3] Ha en aldeles strålende uke!

God morgen her fra Pasienthotellet.

I dag er planen at jeg skal skrives ut fra sykehuset, etter et opphold på drøye 3 uker. Det betinger at dagens prøver er ok, så jeg krysser fingrene. Skal bli deilig å (forhåpentligvis) endelig komme hjem igjen til eget hus, seng og mat. Jeg har fått fantastisk bra behandling og oppfølging her på Riksen under både dette oppholdet og tidligere opphold. Jeg setter virkelig på det helsevesent vi har her i Norge og den hjelpen jeg har fått når jeg først ble rammet av alvorlig sykdom.

Gårsdagen var veldig bra. Kveldsflyvning til Gaustatoppen og tilbake til Kjeller. Det er virkelig fint å fly i kveldinga når sola går ned, så en flott avslutning på helga! :)

Flotte bilder Concorde98. :)

God morgen her fra Pasienthotellet.

I dag er planen at jeg skal skrives ut fra sykehuset, etter et opphold på drøye 3 uker. Det betinger at dagens prøver er ok, så jeg krysser fingrene. Skal bli deilig å (forhåpentligvis) endelig komme hjem igjen til eget hus, seng og mat. Jeg har fått fantastisk bra behandling og oppfølging her på Riksen under både dette oppholdet og tidligere opphold. Jeg setter virkelig på det helsevesent vi har her i Norge og den hjelpen jeg har fått når jeg først ble rammet av alvorlig sykdom.

Flotte bilder Concorde98. :)

Tusen takk for det.
Håper du kommer hjem i dag!

Mornings fra kontoret. Første espresso brygges, så får jegvjobbe litt før møtene tar til. Solen skinner og franskmennene valgte rett i går. Ha en fin dag

God morgen fra en av Norges flotteste byer. Utrolig vakker flight over fjellet i går hvor man ble måpende og tok en 150 bilder. Innenrikskantina på OSL var rett og slett ekkel.. det ligger i blodet å bruke den, men må slutte nå. Stappet med folk uten køkultur og snørrete unger som løp i ring. Lounge i gamle dager var jo en.. lounge. Man er jo på jobb og kan heller sette seg på burgersjappa eller lignende.

Deilig morgentur på toppen før frokost og nå et par artige møter og en fin biltur i noe Sixt mente var en oppgradert SUV.

04A858B6-2FF8-4E5D-A483-454006294E52.jpg

God morgen fra Tranby,
Fin tur østover fjellet idag med 4004 etter at 4002 ble kansellert. Hyggelig å se at trafikken tar seg opp uke for uke. 11 fulle rader med plus PAX idag på 4004. Prosjektmøter i kø med leverandøren idag før returen vestover i ettermiddag i det fine været.
Hagearbeid står på plane for sen ettermiddag/kveld.
Ha en fin dag og god uke.

Da ble det ingen utskrivelse i dag. Prøvene hadde steget litt hvilket innebærer at de skal ta en biopsi senere i dag for å finne ut hvordan de skal behandle det videre. Det er absolutt ingenting dramatikk i dette og ting som fikses greit med medisiner. Men jeg må være her til onsdag i alle fall for observasjon og for å se hvordan ting utvikler seg.

God mandag fra Oslo. Får vel lese på noen greier. Og så håper jeg at sk384 kommer seg hjem i dag. Sykehus er jo ikke noe fengsel så man kan skrive seg selv ut men ikke å anbefale før folka i hvite frakker mener det er forsvarlig.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra en av Norges flotteste byer. Utrolig vakker flight over fjellet i går hvor man ble måpende og tok en 150 bilder. Innenrikskantina på OSL var rett og slett ekkel.. det ligger i blodet å bruke den, men må slutte nå. Stappet med folk uten køkultur og snørrete unger som løp i ring. Lounge i gamle dager var jo en.. lounge. Man er jo på jobb og kan heller sette seg på burgersjappa eller lignende.

Deilig morgentur på toppen før frokost og nå et par artige møter og en fin biltur i noe Sixt mente var en oppgradert SUV.

Deler din beskrivelse av innenriks loungen. Jeg var også innom igår sent ettermiddag. Jeg gikk på dass og så gikk jeg ut igjen. Det er andre gang jeg gjør det på grunn av forhold du beskriver. Skulle det vært aldersgrense for tilgang til loungen? Bør SAS legge tilrette egen lounge for barnefamiler?

Jeg tror en del av problemet med innenriksloungen er at folk som drar utenriks ikke drar på utenriksloungen fordi innenriksloungen er noe bedre enn utenriksloungen, ihvertfall om man kun har en Plus billett som gir tilgang. Gullstua blir jo litt annerledes. Eller så tror kanskje folk at utenriksloungen er stengt fortsatt. Dette hadde løst seg ved at man hadde forvist utenriksreisende til utenriksloungene.

Da ble det ingen utskrivelse i dag. Prøvene hadde steget litt hvilket innebærer at de skal ta en biopsi senere i dag for å finne ut hvordan de skal behandle det videre. Det er absolutt ingenting dramatikk i dette og ting som fikses greit med medisiner. Men jeg må være her til onsdag i alle fall for observasjon og for å se hvordan ting utvikler seg.

Det var litt leit å høre, men godt å høre det ikke er noe dramatikk i det.

Skulle det vært aldersgrense for tilgang til loungen? Bør SAS legge tilrette egen lounge for barnefamiler?

JA! Minst 20 år.

NEI! Hold unger samt folk med shorts og sandaler utenfor.

Sykehus er jo ikke noe fengsel så man kan skrive seg selv ut men ikke å anbefale før folka i hvite frakker mener det er forsvarlig.

Jeg skal nok pent være her til de i hvite frakker skriver meg ut. Jeg kunne aldri drømt om å skrive meg ut selv. Når det først er ting som ikke er helt som det skal være med prøvene er Riksen den absolutt tryggeste plassen å være i Norge. Her tar de tak i det med en gang og følger opp.

Fyttikatta. Hadde glemt hvor vonde setene til KLM er... Og nå som vi endelig landet, truer de med å holde oss ombord i 45 minutter til. Full flyplass og ingen ledig gate... Møkkamenn!!

Så da får vi håpe det er forsinkelse på kjerra videre og ....

View attachment 51223

…og på bildet helt til høyre ser du rommet jeg hadde sist…i fyret ytterst på moloen. Opplevelse!!!

Deler din beskrivelse av innenriks loungen. Jeg var også innom igår sent ettermiddag. Jeg gikk på dass og så gikk jeg ut igjen. Det er andre gang jeg gjør det på grunn av forhold du beskriver. Skulle det vært aldersgrense for tilgang til loungen? Bør SAS legge tilrette egen lounge for barnefamiler?

Heldigvis bedre før 07:30 på morgenkvisten…men JA til både aldersgrense og krav til oppførsel uansett alder;-)

View attachment 51223
Ålesund er flottest på avstand ;)
52029062229_9403460189_b.jpg

Back