Glad torsdag!

God morgen/formiddag.

>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<

METAR 061010Z 29008KT 230V020 CAVOK 04/M05 Q0995 NOSIG

Om BGO og TRD klarer holde seg åpen i kveld, så bør det bli en bra arbeidsøkt i bunker'n.
Ellers tar jeg helg ved midnatt og selvom værmeldingen for de neste 5 dager ikke akuratt ser oppløftende ut for Østlandet så går man inn i helgen med godt mot!

Yey!

God Dagen Forumister fra et vakkert men vinterlig Heggedal!

Blå himmel, nydelig vær, og idag er siste fridag av en hel uke fri. Noen nye lister opp på veggen i kjøkkenet, huset vaskes, og fruen skal kjøres til Ops-kveld med gjengen til NAX Flight Ops, så Far får huset for seg selv i kveld....yummiii :D

Ha en strålende dag, og once again, grattis med ny jobb CK, og ny bil Andreas - jeg tenker du kler en Corolla fint der borte ;)

:nor

God formiddag fra Swiss-loungen i GVA, pa vei til OSL via MUC. Aldri besokt denne loungen foer, den lukter og ser helt ny ut - nesten nybillukt;-) Og apropos det siste - har na jobbet et par dager her nede pa bilutstillinga for 12te gang, og det er fortsatt like goy. Det meste av artikler er levert til aviser og blader og na gjenstar bare a lage et flott bildegalleri av langbeinte damer i korte kjoler sammen italienske biler - mao. et lystbetont arbeide:-)

God ettermiddag fra heimen... Ble en litt bumpy landing (mye sidevind) i formiddag i en smekkfull -800 fra Tromsø - de fyllte opp cockpit også. Nok en suksess med ny "publikumsrekord" for Reiseradio`n FM747 i går på ishavshotellet - neste stopp nå er Edderkoppen og nærmere 600 i salen.

Nå venter en bedre biffmiddag med en god italiener til...

Grattis med ny suksess på revyfronten, Eivind Frøland!! :colgate:

I aften sitter jeg i Scandinavian Lounge på Kastrup og venter på SK 973 til BKK. Sete 2h er reservert!

Tripreport er oppdatert med reisen så langt!

BF:cool2

Gratulerer med bilvalget, LN-MOW!

God ettermiddag fra en lounge sør i US and A. Intervjuet gikk kjempebra og jeg er rimelig sikker på at jeg kom videre til neste runde. Får vite på onsdag.

Hjemme i Chicago venter min kompis på ORD etter turen med 943. Blir et par pils hjemme i kveld, nytt jobbintervju i Chicago i morgen tidlig kl 0900.

Back