Glad torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Solen skinner og shorts`n er pakket. For-og ettermiddagen tilbringes sammen med kunder på en båt på Eikeren. Rekker akkurat et digitalt styremøte på veien hjem…for bare finnenes et sted med wi-fi i Drammensområdet. Tut og kjør - ikke glem at man kan spise så mye is man vil på sommeren:-)

God morgen fra kantina på OSL. Siste jobbtur før sommeren og sikkert en av de siste flightene som Diamant. Ny periode startet 1/6 og da med status; "annet riff-raff".

Nyter siste stillhet i standardkantina også, før de bygger om og alle riff-rafferne oppdager den. :)

41591fb0d08521abe60f2e92520b7e71.jpg

Ha en super torsdag!

Oh... en positiv ting er at jeg har funnet en ny kroovernatting for kvelden. Aldri prøvd før men gode reviews for både mat og drikke. Fjordkroen ved Næstved.

Last edited:
Gjesp fra Hellas. En lang dag nå med møter i shipping-bunad og 31 grader før det blir kveldsflight via CPH. Nå hadde jeg endelig lært romnummer, lyskonfigurasjon og dusjkonfigurasjonen så da sjekker vi ut.

Dette ble fire uker med intens russefeiring så nå skal Knausen-helg bli svært godt og to uker med litt rehabilitering skal smake.

God morgen fra hybelen i Bergen. Her er en straks klar for å fortsette dugnaden sammen med broderen på opphavet sitt hus i form av maling av utvendig fasade. Regner med at etter dagens innsats er det bare noe kosmetisk igjen.
Ha en flott torsdag :)

Mornings fra kontoret. Får presse inn litt trening i arbeidstiden. I kvled en det en sommeravslutning og to fotballkamper, fordelt på to barn. Samtidig som kona er på jobbreise. Ha en fin dag.

God torsdag i solen

Her har jeg byttet ut et kontorbygg mellom Tønsberg og Sandefjord med hyttekontor utenfor Kristiansand - og må si jeg er meget fornøyd med det.

Nå gjenstår bare drøye 1,5 arbeidsdag før man kan nyte hyttelivet til det fulle i helgen.

40d7cf8088e478ca18f7e933a06fa96e.jpg

God dag fra Berggasthaus Schäfler på 1924 moh. Rimelig kort og enkel tur opp fra Ebenalp.

Turen går videre til Sankt-Galen, før ferden går via Østerrike og inn i Bayern.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Bygdøy, fin tur med Colorline opp fra Kiel i natt.

God morgen fra kantina på OSL. Siste jobbtur før sommeren og sikkert en av de siste flightene som Diamant. Ny periode startet 1/6 og da med status; "annet riff-raff".

Du har ikke blingsa med ett år da, at en fikk diamantstatusen for inneværende periode + en hel runde til som starter 1/6 nå ? Jeg trodde i alle fall/ håper det, hvis du fikk det på samme kampanje som meg i fjor høst.

God morgon från Austin!
Idag blir det hemresa till Berlin och ska strax checka ut från hotellet. Tänkte äta frukost på United Club, sedan blir det ett första hopp till Newark och ett andra hopp till Berlin på en 764.
Hoppas man slipper stök på grund av väder och ATC. Ha en fin dag!

God dag fra Bygdøy, fin tur med Colorline opp fra Kiel i natt.

Du har ikke blingsa med ett år da, at en fikk diamantstatusen for inneværende periode + en hel runde til som starter 1/6 nå ? Jeg trodde i alle fall/ håper det, hvis du fikk det på samme kampanje som meg i fjor høst.

Nei, jeg fikk det på flyvning og AmEx i 2019 eller noe. Men nå har jeg tydeligvis fløyet alt for lite siste året.

Back