God morgen fra Ris. Klar for en morgenøkt på bryggekontoret før det blir noen møter ute og ettermiddagen og kvelden tilbringes på en etterhvert legendarisk hagefest. Ha en flott torsdag!
God morgen. Jakkeløs og med solbriller i dag også. Dog litt kjølig i skyggen her jeg står venter på trikken. Jobben kaller, før jeg og arvingen har huset for oss selv i kveld. Vurderer og ta en sykkeltur for og komme oss litt ut. Ha en fin dag
Frokosten var god. Fikk velge det jeg liker selv om jeg ikke Forstår hvorfor melken skal serveres i glassflasker i en svær "vase".
Ja da, gikk for juice istedenfor.
Rusler snart til innsjekk for QR som flight. Øko billett men ser på kvs at det er ledige biz og jeg har Qcredits klar for bruk. Lov å håpe.
God morgen fra en maksitaxi på vei til bortekontoret. Groggy som pokker i dag da jeg er alt annet enn begristra for å våkne 5. Mister søvn på sånt. Men jobbe må man og man har Cola.
God morgen fra Lillestrøm. Her har man sovet ut litt skikkelig og fått litt kaffe.
Snart bærer det opp til OSL for å hente noen utlendinger som skal besøke oss, og så går resten av dagen med på å stulle med det. "Si ting og spille en sang" blir nok en vesentlig del av programmet.
G'morning! Har jeg klaget på varmen i det siste? Vel, jeg gjør det i dag og .... får prøve å få kollegene til å sende meg litt kjølig bris gjennom VPN-tunellen.
Kona er avgårde på to dagers kurs, så det blir stille og fredelig i heimen. Ihvertfall på dagtid. Men lørdag drar hun til Bellingham så da blir det nesten en uke med bare oss fem gutta. DET blir stas!
Sol og varmt her også, lite å klage på egentlig. Med en så fin dag var det synd en dro seg til 9.15 før en våknet. Kunne fort fått noen flotte passeringer fra sandkassen i soloppgangen, men man har seg selv å takke. OL ruller over skjermen mens en har vært ute en tur for å rydde frem plenklipperen. Nå ventes det på at sola går ned litt så det går an å klippe plenen også, greit med skygge også.
Når plenen har fått stell så blir det fotballkamp fra Wien. Utpå natta blir det nok håndball her i huset. Noe sier meg at det blir en sen natt dette.
Kveldings fra Stavanger. Meget tilfreds med at arbeidsuka har vært ganske rolig og at det snart er helg. Ellers vært å sett på elektrisk sykkel i dag og lurer på om man skal investere i det nå, eller vente til over vinter'n. Dyrt er det. Men moro måte å ta seg frem på og mistenker at "den store (lille) marka" mellom hjem og jobb blir mindre skummel med litt ekstra juice oppover bakkene.