Glad torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe og forum før kursen settes mot toppen av Oslo. Det gledes til julebord i kveld - ukens tredje av fire julebord. Klarer du ett klarer du fire kan jo være ukens motto. Sees;-)

God Morgon från VYs RE20 i full fart mot Oslo S.

Först blir det ett par timmar med kollegorna på Lysaker och därefter julbord med gamla och nya ansikten.

Ha en flott torsdag!

God morgen fra Bergen Børs. Fikk vel det beste pinnekjøttet jeg har smakt på Frescohallen i går (faktisk bedre enn det på Knausen). Ble litt sent så formen er så der. Ned til frokost, ut på BGO og så rett på kundelunsj i hovedstaden. Det går unna.

Morn fra RE11 retning Elvebyen. Må huske på å ta toget riktig retning i ettermiddag og ikke gå vane, så satser man på at julebord blir stas i år også

God morgen fra Bergen Børs. Fikk vel det beste pinnekjøttet jeg har smakt på Frescohallen i går (faktisk bedre enn det på Knausen). Ble litt sent så formen er så der. Ned til frokost, ut på BGO og så rett på kundelunsj i hovedstaden. Det går unna.

Da var hangoveren borte..

5ff1aa73-1fdf-4860-9b37-8cba326692de.jpg

Ugh, tilbake på hjemmekontor etter atter en super ferie langs den Noord-Hollandske kyst. Tror jeg må begynne å ta en Bizflyer, og levere Eurojackpot, for tanken på et feriehus der, har blitt en aldri så liten obsession. Der hvor nordmenn har hytte på fjellet, ville jeg da vært en nordkvinne med hytte i Nederland. Goals.

I dag skal esproen få sin første bryggings, da jeg på bursdagen min ble skikkelig sjuk og har ligget sjuk fram til ferien. Så denne overskriften på nordlys i dag, og jeg kan bare si: ja til "Biohazard-skilt" ved siden av inngangsdøra til barnehager.

Attachments

• Screenshot 2024-12-05 083651.png
    Screenshot 2024-12-05 083651.png
    154.5 KB · Views: 206
  • Screenshot 2024-12-05 083712.png
    Screenshot 2024-12-05 083712.png
    54.9 KB · Views: 205
God morgen fra Forus,
Morgenmøte er gjennomført, nå blir det å forhale bort til terminalen og finne en fygemaskin som kan frakte meg østover fjellet.
Møter på FBU følger og deretter julebord med gjengen her. Det gledes å treffe folket igjen i kveld.
Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret på Forus. Det er kaffe i koppen, PC-en er på, og endelig har også dagslyset meldt sin ankomst utenfor vinduet.

God morgen fra Kongsberg

Formen er forløpig upåklagelig etter gårsdagens cellegift. Jeg skulle så gjerne vært med på julebordet, men legen (og forunften) mener at det ikke er lurt. Imunforsvaret er et på et lavmål etter dette og å utsette seg for smitte med fullt tog og masse mennesker er nok ikke så lurt. Da ender det fort opp med en uke på sykehuset. Så da blir det dessverre ikke julebord. :cry:

Ellers blir det nok stille og rolig her. Det blir en nok en bridgeturnering på nett i løpet av dagen og kanskje litt kakebaking. Vi får se.

God formiddag mellom snedekte tujaer. Straks klar til avgang sydover, men først opp til nordre gokk for å få fløyet mot syd. Kos dere i kveld, håper det blir en fortreffelig aften.

Jeg har forresten et ørlite minne om at Sud skylder meg en øl for et eller annet vi veddet om, men jeg har glemt hva det var. Nuvel. Og nå ser det ut til at han slipper unna. Makan!

Trip report kommer sånn litt innimellom champagneglassene.

God torsdag fra Forus. Siden kone og barn er bortreist ble det en veldig god natt med søvn. Kan ikke huske sist jeg sov en sammenhengende natt.

Nå resepsjoneres det noen timer fremover. Siden jeg stempler ut i fem-tiden ble det vanskelig å få til julebord i år (også). Men jeg har chili con carne klar i kjøleskapet så jeg skal nok ikke lide noen nød. Ha en fin torsdag forumister.

God dag fra BGO. Akkurat kommet meg opp hit for avreise mot julebordet. Har vært en del aktivitet her i dag av A321LR prototypen. Den kom opp fra TLS før i dag, så det er sikkert spennende vindforhold her i dag som de vil utnytte til testing. Det ser ut til at den opprinnelig skulle til SVG, men at det ble endret underveis.

Jeg ser D-AVZO fortsatt driver med touch-and-go runder her. Har holdt det gående i noen timer nå, men en liten pause på bakken.

God torsdag fra sør. Her rigges chateauet til julebesøk. Ettermiddagen byr på en tur ut til kysten og Viña de Mar. Ha et bra julebord der nord.

Jeg ser ellers Icelandair er i gang med sine KRS flyvninger.
5c28523d861bdb73107806bbb0b014fd.jpg

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Back