B747-8;1297688Jeg håper det går bra å gå ut gjennom tollen og inn igjen[/QUOTE said:Når du skal gjennom tollen, har jeg hørt det hjelper å gå med hendene bak ryggen, se opp i taket, og plystre. Da ser man visstnok ikke mistenksom ut. Lærte trikset av elefanten Fnate og elgen Helge under det store kantinetoppmøtet i London i 2012. Har dog ikke testet det selv.
Ellers god morgen fra gjemmekontoret.
Lykke til med stuntet 747-8.
Når du skal gjennom tollen, har jeg hørt det hjelper å gå med hendene bak ryggen, se opp i taket, og plystre. Da ser man visstnok ikke mistenksom ut. Lærte trikset av elefanten Fnate og elgen Helge under det store kantinetoppmøtet i London i 2012. Har dog ikke testet det selv.
Når du skal gjennom tollen, har jeg hørt det hjelper å gå med hendene bak ryggen, se opp i taket, og plystre. Da ser man visstnok ikke mistenksom ut. Lærte trikset av elefanten Fnate og elgen Helge under det store kantinetoppmøtet i London i 2012. Har dog ikke testet det selv.
Det der er utrolig effektivt og et hemmelig triks. Gjør man det vet tollerne at du ihvertfall ikke har gjort noe galt.
Hjelpes - sist jeg prøvde den der, måtte gummihanskene frem ….
Det funket bra til smugling av eaton mess fra sølvkantina til gullkantina i London.
https://fnate.blogg.no/1333714134_iverksettelse_av_kant.html
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.