Glad torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra første kaffepausen i dag - allerede logget en drøy times arbeid. Kontorering hjemme og borte i dag før vi skal ha nyeste og dermed det yngste familiemedlemmet på middag i ettermiddag. Bruk torsdagen best.

God morgen fra OSL gullstua! Jeg måtte ta en SudCaravelle i dag for jeg skal fly OSL - BDU som er Norge, men de hadde ikke åpnet SAS lounge på innland. Jeg håper det går bra å gå ut gjennom tollen og inn igjen (da har jeg fått testet SudCaravelle sin metode).

Jeg skal som sagt med SK391 OSL-BDU og det flyet som jeg skal med er nå i BGO, så håper det er i rute (eller at flyet til BDU blir i rute).
Ha en fin torsdag!

Mornings fra L1. På vei til kontoret for dagens innsats. Så blir det vel å knyte på seg piggskoene og løpe litt rundt på isen i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra Knausen peisen knitrer og kaffen skal straks presses. Her skal man noe så sjeldent som å belaste firmaet med "hjemme med sykt barn". Det er tre møter og to rapporter som skal utføres så man får vel gjort sitt.

Nå er det ned på bakern og kjøpe ferskt brød og på supern og få tak i roast beef og appelsiner. (Litt koselig dette da..)

Lykke til med stuntet 747-8.

B747-8;1297688Jeg håper det går bra å gå ut gjennom tollen og inn igjen[/QUOTE said:
Når du skal gjennom tollen, har jeg hørt det hjelper å gå med hendene bak ryggen, se opp i taket, og plystre. Da ser man visstnok ikke mistenksom ut. Lærte trikset av elefanten Fnate og elgen Helge under det store kantinetoppmøtet i London i 2012. Har dog ikke testet det selv.

Ellers god morgen fra gjemmekontoret.

God morgen fra bortekontoret i Parkveien. Så langt har det vært en produktiv hjemme-alene uke. Teller å knappene om det blir fjell og ski på Gaustablikk i helgen. I dag blir det treningsfri og sushi.

Lykke til med stuntet 747-8.

Når du skal gjennom tollen, har jeg hørt det hjelper å gå med hendene bak ryggen, se opp i taket, og plystre. Da ser man visstnok ikke mistenksom ut. Lærte trikset av elefanten Fnate og elgen Helge under det store kantinetoppmøtet i London i 2012. Har dog ikke testet det selv.

Det fungerte perfekt. Litt langt å gå, men det har man bare godt av :)
Så tusen takk for tips SudCaravelle :)

Og Elefanten vet hvordan man skal gå gjennom tollen!!
Jeg er på flyet nå og Internett fungerer ok.

Det der er utrolig effektivt og et hemmelig triks. Gjør man det vet tollerne at du ihvertfall ikke har gjort noe galt.

God morgen fra toget til bortekontoret. I går var det romantisk aften. Jeg skal reise bort nesten en uke igjen allerede på lørdag, så jeg spanderte jåleburger, vin og Storsmurfen fikk velge 100% hva vi skulle se på TV hele kvelden. Det ble Paris in Love. Altså... jeg... uh... vi legger'n død. :)

Ha en best torsdag, med eller uten PTSD

God formiddag fra Jåttå,
Et par morgenmøter og kafferunder tilbakelagt her i prosjektet.
Nå morgenmøter med kollegene på kontoret i Curitiba via Teams.
I kveld medlemsmøte i LMS på Quality Airport Hotell på Sola.
Ha en fin dag

God formiddag fra bortekontoret,

Ikke vært her siden forrige uke, Mandag var hjemmekontor, før et par dager delvis syk med lette innhopp for å sikre at lærlingen ikke gjorde alt for mye galt.

Ikke 100% men klart bedre og greit å komme seg bort fra hjemmekontoret.
Ellers har jeg medfølelse for JR som greide å få en anmerkning for å komme for sent på skolen, bare to dager etter en større diskusjon om at det kunne være lurt å sette ræva i gir litt tidligere om morningen.... Det var lettere for kids når slik bare kom frem manuelt, nå så varsels begge foreldre i appen når det registreres....

Jaja, ettermiddagen blir vel å drive litt logistikk virksomhet for nevnte sønn, om ikke søstra hans trygler om å lov til å hjelpe til, så hun kan ta bilen en tur og tilfeldighvis stoppe innom lokale sentret for litt "nødvendig" shopping....

Tror jeg trenger en ny bøtte med kaffe

S

Det der er utrolig effektivt og et hemmelig triks. Gjør man det vet tollerne at du ihvertfall ikke har gjort noe galt.

Hjelpes - sist jeg prøvde den der, måtte gummihanskene frem ….

G’morgen! Fint, mildt og vått. Ble pisket opp ekstra tidlig av valpen. Så da ligger vi foran skjemaet. Men det er vel derfor Gud skapte kaffe grytidlig den åttende dagen ….

God dag. Godt vi ikke går anmerkning på jobben, for laptopen skulle bare lades litt hjemme før den ble puttet i sekken. Tenker å vare holde masken, skal jo ha gruppearbeid. Blir nok tilbake på hjemmekontor etter det.

Ellers er planen å hente pass i dag, og jeg har til og med husket å ha med passet.

God dag fra Oslo. Begynte smått å se litt på koding igjen etter lang tids fravær. Men Github-kontoen min fungerte altså. Man husker da fortsatt git commit -am "En eller annen kommentar" og git push selv om det ikke har så veldig mye for seg for veldig simple programmer å pushe ting ut til Github da, men litt gøy er det jo . Får se hvor mye jeg gidder, men Python virker nå ganske anvendelig. Jeg husker jeg drev med R for en del år siden, det var bare irriterende.

Last edited:
God ettermiddag fra FRO.

Ble vekket grytidlig i morges (kl 09) med beskjed om å komme meg til Florø. Det er satt opp en avgang i desperasjonen siden vi har gått hjemme en halv arbeidsperiode og ventet. Misunnelsen er vanskelig å skjule [emoji851]

Så nå sitter vi her og venter på avgangen til ut i havet.
Går på frivakt kl 19 så det blir en kort time på vakt så fri helt til i morgen tidlig. Hardt liv ;)

FQTV

Back