Glad torsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Svolvær. I dag går ferden videre til Henningsvær og ut på fisketur - før vi avslutter dagen i Bodø. Utrolig privilegert som får jobbe meg gjennom dette utrolig vakre og heftige landskapet. Vi har et vakkert land. Ha en flott torsdag du også.

God morgen fra en rød en i Oslo. Ferdig trent, nå jobb.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra trikken, i dag også. På kontoret frem til lunsj, før resten av dagen tilbringes hos en bank for å høre hva de har å si om ymse ting.
Fikk i går både booket hotell i Malaga i mai og plass på P10 på OSL i 8 dager i juli. Så da er det meste av sommerens utenlandsturer i boks. Han en fin dag

God morgen fra Vest for Oslo. Her blir det møte hele dagen, grøsss og gru....

Morn frå Trondheim. Burde vore i senga, på 5. dagen no. Frøken er bortreist, har fått skyffla kids i barnehage og karra meg heim att. Snart i seng.

God morgen fra EK159. Vi nærmer oss OSL, ca 2,5 t igjen. Kjipt at ferien er over, men trøster meg med at påsken er rett rundt hjørnet og avreise til NYC er drøye seks uker unna. Prøver å drøye ferien maks med å nyte siste timer med EK Business. Straks lunsjtid ombord.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her i Chiang Mai ble det også for lite søvn i natt, men tok det igjen utover formiddagen :lol:

Rakk en times svømmetur før det ble alt for mye sol i bassenget, blir for mye stekt når sola står rett på.

Ingen planer for dagen - 3 dager igjen av ferien.

Lite søvn synes å være fellesnevneren her .. våknet ved firetiden uten å få sove igjen. Så da bikkjene oppdaget det ved halv seks-tiden var det ingen bønn. De ville ut.

Så nå sitter jeg i stresslessen med kaffe og ipad og prøver å få tiden til å gå.

Allerede 16-17 grader ute og Tor med hammer'n har lovet å stikke innom i ettermiddag. Sesongens første ildflue ble observert i går kveld, så sommeren er offisielt ankommet.

Ut på tur igjen. Etter å ha hentet en bil i Oslo så må jeg ned med en annen til Bergen i dag. Hjem igjen med WF i morgen og ned med WF skrekktidlig til ny hverdag mandags morgen.

Fløy CRJ900 i går og hadde 17A. Genialt. Liker flyene godt.

Flypratere, jeg trenger hjelp!

Har sete 21A i halvfull Plus-kabin på ARN-HKG. Foreløpig ingen ved siden av. Er det verdt å oppgradere til (nesten) helt full biz-kabin for 25000 poeng? Har en del poeng og Trumf-kroner stående på konto. Men de er i utgangspunktet forbeholdt First-awards.

Kommer frem kl. 07, så det er en stor fordel å få sove. Og har ikke prøvd det nye longhaul-produktet enda. Hmm. Disse valgene...

Litt mer on topic - hei fra ARN-loungen. Carlsbergen her er alkoholfri. Sært.

Last edited:
Lite søvn her også.
Mage pinne, hadde for mye eplepai etter middag i går kveld samt noen doser med aspirin for å dempe nikotinsuget. Må slitte å røyke igjen, skadelig i lengden og vel så det.
Må vel legge meg igjen og ta en blund straks madammen har strøket på døra for å dra på yoga eller treningsøkt, et eller annet hver dag er det og så lenge jeg slipper å være med, helt topp. :up:

Aksjemarkedet er på vei opp og det kan vel fortsette så lenge ikke Trump sier noe dumt igjen. Må få aksjen min på rett kjøl igjen, gamblet på Ford for noen hundre tusen Kr like før Trump sa han skulle trekke fordelene for elektro biler, dermed røk bil aksjer ned og spesielt den jeg hadde satset på. (Kjøpte på $12.50, nå er den $11.72 og på oppover, var nede i 11.40)

Båt charter til helgen, kompis og famillie som skal hjelpe til med butikken, støtte opp under en up-start, skjønt jobbing går ut over øl-tiden til reder. :drink

Flypratere, jeg trenger hjelp!

Har sete 21A i halvfull Plus-kabin på ARN-HKG. Foreløpig ingen ved siden av. Er det verdt å oppgradere til (nesten) helt full biz-kabin for 25000 poeng? Har en del poeng og Trumf-kroner stående på konto. Men de er i utgangspunktet forbeholdt First-awards.

Kommer frem kl. 07, så det er en stor fordel å få sove. Og har ikke prøvd det nye longhaul-produktet enda. Hmm. Disse valgene...

Litt mer on topic - hei fra ARN-loungen. Carlsbergen her er alkoholfri. Sært.

Min umiddelbare tanke er, nei, ikke verdt det. Jeg oppgraderte ARN-HKG til Business selv, men fikk knapt sove om bord, grunnet rutetiden. Jeg sover greit i Plus også da, det skal jo nevnes.

God tur!

Min umiddelbare tanke er, nei, ikke verdt det. Jeg oppgraderte ARN-HKG til Business selv, men fikk knapt sove om bord, grunnet rutetiden. Jeg sover greit i Plus også da, det skal jo nevnes.

God tur!
Du har helt rett. Vurderte frem og tilbake og konkluderte selv med at det ikke var verdt det. Men siden jeg er dum har jeg likevel havnet på 7A. Sjekket Expertflyer og så at det var ganske fullt i biz på returen, og siden jeg veldig sjeldent flyr SAS longhaul spanderer jeg 1800 Trumf-kroner for å prøve produktet nå. Men objektivt sett var Plus en bedre deal.

Er helt elendig på å sove ombord. Klarer kanskje å sove på 60% av flighter i First, 30% i biz og maks 10% i økonomi. Strategien i dag blir champagne, så masse rødvin til maten og rett i horisontalen. :)

Du har helt rett. Vurderte frem og tilbake og konkluderte selv med at det ikke var verdt det. Men siden jeg er dum har jeg likevel havnet på 7A. Sjekket Expertflyer og så at det var ganske fullt i biz på returen, og siden jeg veldig sjeldent flyr SAS longhaul spanderer jeg 1800 Trumf-kroner for å prøve produktet nå. Men objektivt sett var Plus en bedre deal.

Er helt elendig på å sove ombord. Klarer kanskje å sove på 60% av flighter i First, 30% i biz og maks 10% i økonomi. Strategien i dag blir champagne, så masse rødvin til maten og rett i horisontalen. :)
God tur! Ruta er nesten for kort til å rekke mykje soving. Men moro å teste produktet. Plus på evt dagfligth heim er heilt fint.

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Irriterende Torsdag.
Postbudet har lagt posten min i kassa til naboen.
Naboen flyttet til Kina og la ikke igjen nøkkel. :headbang
Sikkert morsom historie om noen år, men jeg har pæng på vei og ikke så morsomt idag.

God aften fra Lillestrøm. Ja ja ja, hva skal man si? Røk på nok en booking. ;) Det ble en fire segmenters i mai denne gang. Kona stikker til utlandet for å møte søstera si, og jeg ville også fly litt. (Selvfølgelig.) Jeg havner et sted jeg aldri har vært, spør meg ikke hva jeg skal i Luleå, men men, det kan jo være fint der? SAS Plus hele veien som avsluttes i sete 1A i en Neo. ;)
Jeg gale mann. He he.
Ønsker alle en riktig fin kveld. :)

Denne eposten var en grei avslutning på dagen. :)
33587925772_a4ed3f6bf4_b.jpg

I morgen er det hverdag igjen. Etter 3 uker med ferie...

Back