• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Siste arbeidsdag denne uken før vi tar en lange helg på fjellet fra i morgen tidlig. Ikke så veldig pent vær i hovedstaden - men det er nok et behov for fuktighet rundt oss og ikke bare inni oss etter så lang tid med tørke ute og påfyll av alkohol inne..^_^

Men her i Bergen blir det nok en ny strålende dag :smile2
Nesten skyfri himmel foreløpig.

Tok dette kl 03.30 i natt mens jeg kjørte aviser.:D Askøy i bakgrunnen

Attachments

• askoy.jpg
    askoy.jpg
    80.7 KB · Views: 8
To timer til neste ankomst - og siste for i dag ... (23.40..) Deretter blir det forhaapendtligvis 4-5 timers soevn foer det baerer loes igjen. Takk gudene for 'Rockstar' ... :jumpin

Fin temperatur - bedre aa jobbe om natten enn om dagen, egentlig ...

Flott bilde! :)

Nå er det bare èn uke igjen før ferie!

Og for første gang på lenge har jeg greidd å fryse en natt mens jeg sover... deeeeeilig! :D

-A

Influlensa er noko dritt, har stressa i heile natt med den!

Og eg som skal avgårde med lisjegullet til helsesøster idag kl. 0900, og halvtimen etter det skal eg ha en masse påfyll av vaksine iforbindelse med turer til Vest-Afrika til høsten/vinteren...

Over helga er det tur til Trondheim sammen med elste gutten min for Nor-Fishing 2006

Jaja, Paracet hjelper litt, men kor lenge?

Nok ein god morgon frå Bergen :) Her er solskinn og 23 grader. Siste dag på jobb før ferie :) -sjarmøretappen :)

Flott bilde Stefan! :)

God morgen fra Oslo, solen skinner enn så lenge men noen mørke skyer lurer i rettning Asker.

Ha en fin dag

God morgen fra Alta. Grått vær i nord i dag. Temperatur på rundt 12 grader. Mor har stukket på jobb så det blir nok en dag alene med tvillingene. I morgen går turen til verdensmetropolet Bekkarfjord (der veibommen på RV8888 står) for å delta i en barnedåp. Skal bli artigt å prøve bilen over Børselvfjellet. Tror det må være den strekningen i Norge som best egner seg for å teste ut bilen. Lange snorrette strekninger med bred oversiktlig vei, 90 soner, minimalt med trafikk og ikke minst har jeg aldri hørt om at UP har vært der.

God morgen fra Bergen igjen !

Sola skinner, og det er over 20 grader alt ! -Herlig !

Og ca. halv åtte landet den ventede fuglen på BGO !
En Antonov 124 ! Skal gå i 12 tiden igjen (Russisk tid...) hehe ....

Skimtes på web-kameraet til BT .

Attachments

• Flesland.jpg
    Flesland.jpg
    50.3 KB · Views: 7
Kult!! Men kan me ikkje operere med Bergensk tid? hehehe :)

Ettersom Russland har fleire tidssoner og greier.... mao; når går flyet norsk tid?

Originally posted by zico77

Kult!! Men kan me ikkje operere med Bergensk tid? hehehe :)

Ettersom Russland har fleire tidssoner og greier.... mao; når går flyet norsk tid?

-Du tok ikke den altså.... hehe

De snakker altså om avgang rundt kl. 12 (Bergensk tid.....) ,- men når flyet kom over ett døyn etter det skulle... -så må man vel ta denne avgangen med en klype salt også...

God dag fra FBU :)

Alt klart for langhelg, bare noen timer igjen før en setter kursen for det blide sørland. Tilbake på mandagen.

Posta en serie jeg tok på OSL her forrige dagen, var perfekte spotter forhold, Ikke for varmt, men knallfint lys. eneste jeg savnet var trafikk. Var ikke så mange flyene som kom og giikk,men noen var det da.

Hæv a najs veek end :old

Er det den avgangen som står lista som:

Bergen Cleveland/Hopkins JEP001 10:00 17:40 ingen info ?? For då går den jo 10:00....

Eller er det enno ein annan tøff flight? Eller; kva er denne då? Sitter klar med MC'en for å rase bort ....

God dag fra Nærsnes.Hjemme igjen fra Romania og RoIAS.Siste dag av ferien idag og imorgen er det på'n igjen.Tokyo står for tur.

God tur til Tokyo : )

Jeg var der for ett par uker siden, en utrolig magisk by

(bare ikke dra på shopping i Ginza.. der er det D Y R T,men resten av byen er ikke så galt prismessig)

Originally posted by G-COLE

God morgen fra Bergen igjen !

Sola skinner, og det er over 20 grader alt ! -Herlig !

Og ca. halv åtte landet den ventede fuglen på BGO !
En Antonov 124 ! Skal gå i 12 tiden igjen (Russisk tid...) hehe ....

Skimtes på web-kameraet til BT .

Det var ein råkul maskin som letta frå Flesland for kort tid sidan! :) G-COLE tok bilder!

Originally posted by Scanor

God tur til Tokyo : )

Jeg var der for ett par uker siden, en utrolig magisk by

(bare ikke dra på shopping i Ginza.. der er det D Y R T,men resten av byen er ikke så galt prismessig)

Akk,ja! Hadde det bare vært mulig å komme seg inn til byen.Crewhotellet vårt befinner seg ute i en rismark mellom Narita og kysten og det tar et par-tre timer med buss og/eller tog hver vei. Det blir vel en matbit og et par øl på et lite spisested 5 minutters gange før sengetid.Neste dag er det frokost og hjemreise.Som tidsfordriv kan man f.eks. gå rundt på parkeringsplassen å se om det fins to biler med like nummerskilt eller noe sånt.TYO-stoppene våre er ett eneste langt gjesp.:(

Bodde i Tokyo et halvt år en gang,så jeg kjenner byen.

Hva som startet som en rolig dag utviklet seg fort til noe annet. Nå har jeg to politisaker gående, bland annet en hel haug INADs som på en eller annen måte har klart å komme seg til OSL med oss idag.

Men imorgen er det fredag!

Back