Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hovedstaden som med gårsdagens og nattens regn har blitt vasket ren og fin...men nå bør den tørkes og varmes ved hjelp av sol....

Først noen timer på kontoret før det blir en laaaang og heftig ettermiddag og kveld på Gardermoen - blir vel et glass med et annet forummedlem også.

Ha en flott torsdag!

En rolig nattvakt er straks unnagjort og når avløseren kommer om en time er det helg. Ha en fin dag. Tra la la :drink

God morgen fra Tananger

Her er det 2-sifret antall pluss grader, så vidt. Det regner ikke, enda, så det er jo greit.
Her blir det vel litt å gjøre i dag også, slik som hele uken har vært. Men neppe noen "leking" med Jet-A1 idag.

Ha en fin dag forumister :)

God ettermiddag fra plaskregnet i Nakhodka. Her går dagen mot slutten. Skal ha et møte om et kvarter, og deretter føre litt timer, så er det kveld. Begynner å kjenne at jeg har jobbet 16 dager i strekk nå, og gleder meg til fridagen på lørdag. Tror nok det blir bra ja!

God morgen fra Stuttgart hvor det nok en gang er sol og gode vårtemperaturer. Siste del av konferansen her nede. I kveld blir det Swiss og SAS via ZRH for å komme seg hjem. Ha en fin dag

God morgon frå Trondheim!

Tilbake frå SVG -som bare hadde masse regn å by på i går -dog, det gjorde jo ikkje noko, sålenge eg var innomhus uansett ;)

Dagen byr på nye oppgåver, så her er det bare å komma i gong! Ha ein flott dag alle saman!

God Morgen fra Sandnes :)

Skjønt god og god, skal til torturisten i dag (tannlegen) så skal jeg levere inn skatten som gir meg 20 000 i minus :( og atpåtil blir jeg 1 år eldre...god og god jajamensann!

Til slutt?
Hovedstaden! Hvorfor sier de det? Er det noen i landet som ikke vet hvor det er siden det nevnes hele tiden?

God morgon!

Efter en stressig dag igår blir det en något lugnare torsdag och en regnig sådan. Ikväll får jag förhoppningsvis lite tid för mig själv för första gången på länge. Ha en fin dag!

God morgen fra Forus!

Ny dag ny muligheter. Kaffen står på pulten og forum skal skumleses mens jeg venter på jobben jeg har satt i gang skal fullføres....

Ha en fin dag forumister! :)

God formiddag fra barteland.

Her er det regn,regn og regn idag. Skulle tro jeg var i Bergen ;)
Startet dagen med en frisk 45 min.spasertur til jobb, for nybilen jeg hentet i går ettermiddag.....ja den la fruen beslag på :headbang

Anyways....akkurat 14 dager til min LH F-experience idag :up:

Ha en strålende dag forumister :D :D :D

Så var det blitt torsdag her nede på Sørlandet også!

Lett skylag her, men det ser ut som at sola er på vei igjennom!
Blir kontordag i dag og heldigvis ingen planer for kvelden!
Og så drar det seg jo mot helg også, hvilket ikke er så galt i og for seg, men det føles jo litt urettferdig at 1. mai faller på en lørdag! Mister en fridag da på en måte! Lurer på hvorfor ikke arbeiderrøyrsla protesterer på akkurat det der?? Kan det være derfor de drikker?:drunk:

BF:cool2

Etter en "turistdag" i egen by med kollegaer i går og dertilhørende drikkevarer, ble gymmen i morges droppet - nå satser vi på en effektiv dag med både lesing, forelesning, og til slutt en bedriftspresentasjon. Pakkes for morgendagens Oslo-tur må det også.

Ha en strålende dag!

God formiddag - lunjen er i magen, kaffen er i koppen og litt forum på skjermen. I tillegg har jeg fått administrert et par-tre reiser (dvs. justert og kontrollert planer/seter osv). Har et frokostmøte før hanen er gal i morgen, men det er heldigvis ikke jobbrelatert, bare et tentativt møte med en forumist på OSL :lol: før langhelg - TGIT :drink

...atpåtil blir jeg 1 år eldre...

Happy bursda' :nor

Først noen timer på kontoret før det blir en laaaang og heftig ettermiddag og kveld på Gardermoen - blir vel et glass med et annet forummedlem også.

Jeg sitter sikkert i baren eller er på scenen med Bobbysocks alt etter hvor sent det er på kvelden...:colgate:

G'torsdag fra Maura. Sen frokost er inntatt, og man er straks klar for å dra på jobb. Heldigvis snart helg, og da skal man ut å teste en nyåpnet fugl på Grünerløkka ;)

God torsdag ønskes, og T-16 :)

God ettermiddag fra Forus,
Rimelig grei arbeidsdag så langt.
Får arbeidet skuffet unna.
Arbeidsuken avsluttes med møte i ABZ i morgen og sete 2F er bestillt på SK4611 i morgen tidlig.
Ha en fortsatt fin dag forumister.

Gudd mørning vestfra ... her skinner solen og vi er på vei opp mot noenogtyve grader. Helt vanlig arbeidsdag i dag ... kun fire igjen før det er helg.

Liverpool-Atletico på tv idag - kan bli spennende det!

Back