Glad torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Gårsdagens åpningsfest av Clarion Collection Hotel Folketeateret er noe av det råeste jeg har vært med på...og det kjennes på kroppen. Ikke veldig smart å legge dagens første møte til 07:15 - må vel ta bussen også for bil kan jeg ennå ikke kjøre. Så venter en del kontorarbeid før kvelden byr på en kundemiddag med 10 personer her i huset. Ha en flott torsdag!

Neimen...du var 30 sek raskere enn meg gitt :D
Jaja...
God morgen folks!
Molde idag for noe møtevirksomhet og greier ;)

Ha en flott dag!
-S;)

Gooooood torsdag morgen. Her i Sarpsborg leser jeg 1 minus grad på stokken og klarvær ute. Blir vel en nydelig dag.

Nå skal jeg dra frem engelskboken og lese litt tenkte jeg, før jeg må jobbe litt med min nyoppstarta bedrift. Trenger sponsorpenger :)

Ha en nydelig dag alle sammen. Ikke lenge til november nå

God morgen fra her nedetil på jordkloden!

Atter en dag med arbeide og fra i dag av så er det tidlig helg, og så blir det å sette nesen nordover til Bangkok... og en ny flyrute med et nytt selskap. ;)

-A

God morgen fra sentrum av Oslo. Inntoget av et kvinnemenneske i livet mitt har bidratt til en klar forbedring av min egen psyke. En konsekvens av det er at jeg brått har blitt A-menneske. Ikke trøtt på en flekk i dag heller. Heller uvanlig i min verden :D

Stille dager på jobb, så da blir det å lese litt pedagogikk og kommunikasjonsteori deler av dagen. Så blir det vel et par møter før det blir god mat i kveld :)

Ha en flott dag, alle sammen :D

God morgon frå Trondheim!

Kaldt og flott i trønderbyen -og det blei ein mørk start på dagen. Delar av gatelysa i sentrum var mørklagde, men sidan eg gjekk rett på den, ikkje ukjente, raude bølga på veg til jobb, så blei det igrunn greit med lys..... ;)

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra Forus!

Da var det atter en dag med nye muligheter. Så får vi nå se hva dagen bringer.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Tananger

Det begynner å lysne her utforbi vinduet mitt. Her blir kanskje litt jobbing som innvoldverer Jet A1.

Ellers kan man vel si T minus 7 dager folkens :YES

Ha en fin dag forumister

God morgen fra Oslo. Trøtt som bare det, men snart på tide å komme seg på jobb. Kanskje en tur på Sats i kveld kunne vært lurt? Ha en fin dag

Gudd meuning!
Krsand melder om overskyet vær i dag!
Etter jobb blir det bowling i dag! Ja, vi er ikke alle som EB, dvs jobber i firmaets festkomitee!;)
Deilig med helg snart!!

T-15!!

BF:cool2

God ettermiddag fra Jomtien Beach. Nest siste dag for denne gangen, så kvelden går vel med til å forberede pakking og hjemtur direkte til OSL med TG i morgen kveld.

God morgen fra Hawaiisund. Her skulle jeg ha dratt med Hurtigruten sørover omtrent nå, men i dag var den ikke så hurtig, og er derfor en time for sen. Dette kan fort skape en del problemer videre fra HFT, der jeg har fly 12:33 og videre 13:55 TOS-BGO. Rekker jeg ikke flyet fra HFT, så er jeg ikke i Bergen før ca. kl.22, kun 5 timer forsinket. Hvem var det som nevnte at det var så usedvanlig flott å være på reise, og kunne sitte å meske seg på firmaets regning..? :(

God Morgen fra Radisson SAS Gardemoen. SK 309 tok meg trygt over fjellet i dag morges, dagen tilbringes her på hotellet for møter, før SK 320 suser meg hjem igjen til HAU i kveld.

Ha en super dag folkens :)

Mornings fra Skagen hotell i Stavanger, dette skal bli en lanaang sløve-formiddag, kaffe, laptop, utsikt over Vågen :)

God morgon från Uppsala,

Efter en tur till läkaren har man fått besked att man var fullt frisk och i kombination med en godkänd proficiency check igår får jag fortsätta flyga med mitt PPL ett tag till :)

Morgonen kommer att gå åt till att städa och sortera papper samt en tur till SATS innan jag äter lunch med en god vän och därefter sätter mig med näsan i böckerna. Ha en strålande dag! Solen ser ut att kunna ge det också!

God morgen fra Mosjøen! Solen skinner og det gjør vi også!

12135_166079881035_554781035_3266530_784908_n.jpg

God formiddag fra Hasle, blir her idag jeg :)

Trøtt som bare det, skylder på høsten, ingen andre grunner til at jeg skulle være mer trøtt enn vanlig. Jobbe må man jo gjøre uansett, og så lenge kalenderen er full er det bare fryd og gammen!

God morgen fra et solfyllt og rimete Nærsnes. Vel hjemme fra PEK, hjemreisen tok faktisk 10 timer block tid, og de 3 første espressoeneer inntatt. Egg og bacon venter. Vinterdekkene til Alfa'en også. Hmmm.... føler at jeg satte på sommerdekk i forrige måned:(.
Utpå ettermiddagen blir det besøk hos fysioterapeuten.
Nå har jeg ferie frem til 16/11. Piemonte og Barolo venter. D-4!
Ha en fin dag.

God formiddag fra Forus,
Nok en flott dag her i sørvest.
En liten re-schedulering av ABZ møte ble foretatt fra idag til i morgen.
Det gir bedre forberedelser til møte på hovedkontoret idag.
Ha en flott dag alle.

God dag! Vel 5 timer av arbeidsdagen allerede unnagjort. Har vært en del dager med 3 dagvakter, noe som streng tatt er for tøft. Desto bedre at vi i dag er 5. Dermed kan jeg hygge meg mer med sjefsoppgaver og titte litt på vintipsene på God morgen, Norge! Chister Berens tipser om viltvin i dag.

Back