FY F**N! Idag kom forsikringsbeviset for reiseforsikringen jeg har gjennom jobben. Siden arbeidsgiver har avtale med AIG så var valget gitt.....men for helvete heller, hva er vitsen med å gi ut korten med den stygge Manchester United logoen i det ene hjørnet?![]()
FY F**N! Idag kom forsikringsbeviset for reiseforsikringen jeg har gjennom jobben. Siden arbeidsgiver har avtale med AIG så var valget gitt.....men for helvete heller, hva er vitsen med å gi ut korten med den stygge Manchester United logoen i det ene hjørnet?![]()
Hmm, vi holder definitivt med forskjellige lag, men i denne saken har du min fulle og hele støtte!Det kortet hadde aldri havna i min lommebok, det er ihvertfall HELT sikkert. Hadde nok returnert kortet og bedt om aa faa ett som er noeytralt UTEN logoen til Man U.
God formiddag fra Chicagosibirsk. Minus tjue ettellerannet grader her i dag.
Hadde jeg vært deg hadde jeg klippet kortet i 1000 biter og hoppet på dem. Deretter hadde jeg sørget for å betale alle reiser med Mastercard så reiseforsikring er inkludert. Eventuelt kjøpe egen reiseforsikring utenom.
Tenk å reise rundt å være forsikret av Man Utd???? Kan jo ikke være verdt papiret den er trykket på engang!ld
BF:cool2
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.