Originally posted by ph-ndr
Gakse uggen i halsen her i dag og er skikkelig høstvær endelig. Skulle ikke halsen bedre seg til i kveld, så har jeg vært og handlet medisin i London i går.
-A
Originally posted by EB
Ny dag og snart helg...Blir en del å rydde opp etter to dager i nord -
Originally posted by Bizflyer
Her i Kristiansand har vi mer enn nok av regn og vind i dag. Så hvis det er noen andre steder i landet hvor de gjerne vil ha litt, så deler vi gjerne!
FBU4ever: På tur nå igjen? Kom du ikke nettopp hjem da? Må dere fly oftere nå, kanskje?
Snart er det helg!!!
BF![]()
Originally posted by FBU 4EVER
Her i Kristiansand har vi mer enn nok av regn og vind i dag. Så hvis det er noen andre steder i landet hvor de gjerne vil ha litt, så deler vi gjerne!
FBU4ever: På tur nå igjen? Kom du ikke nettopp hjem da? Må dere fly oftere nå, kanskje?
Snart er det helg!!!
BF![]()
Får ikke mer enn tre dager mellom hver tur stort sett.
Originally posted by LN-REF
Litt overskya og litt sval vind, med andre ord perfekt på helidekk i dag i lunsjen som forøvrig starta med et uanmeldt besøk av et helikopter...
Storekeeper var første mann oppe på helidekk idag, og mens han "rigga" seg til var det en Sikorsky S-76 som fløy rundt båten. Han tenkt det bare var klienten eller noko som var ute og tok bilder... Men etterhvert stoppa den opp, ut av vinduet kom ei hand som peika mot helidekk, han ville lande ja...
Storekeeper er til vanleg HLO, så han henta en radio for å kommunisere med helikopteret. I mens kom eg opp, og siden det var lite av det vanlege helidekk crewet der da, måtte eg ta på med drakta for å vere heliguard. Heretter blir eg kalla Brannman Sam!
Etter en halvtime i sola var det deilig med en dukkert i bassenger etterfølgt av en dusj...
Originally posted by Farmer
God ettermiddag.
Da var nok en dag på kontoret snart over.
Fikk en laaang dag i går, med reise fra Newark med LH via Frankfurt, et kjapt møte i Oslo og opp til Mosjøen ... via Mo i Rana pga tett snøvær på sentrale strøk av Helgeland. Var ikke hjemme før kl 21, slik at det var himmelsk å komme seg i seng^_^ . Nå er det en langspurt med gjøremål her, før jeg på lørdag morgen setter kursen til BKK. Ser ut som og jeg snart har like mange flytimer som de som som sitter foran og styrer, så nå skal jeg forsøke å senke tempoet litt her![]()
Farmer: Hvor er reisebeskrivelse? Bilder? Menyer? undt soweiter undt soweiter???
BF![]()
Originally posted by Farmer
....... før jeg på lørdag morgen setter kursen til BKK. Ser ut som og jeg snart har like mange flytimer som de som som sitter foran og styrer, så nå skal jeg forsøke å senke tempoet litt her![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.