Glad torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag og snart helg...:D Blir en del å rydde opp etter to dager i nord - og litt som skal planlegges før vi reiser til København i morgen. Treningsøkt skal det også bli i ettermiddag. Ha en bedre torsdag...

God morgen fra København. Regn og vind er dagens vær og dagen vil gå med til forelesning og endel lesing før det er tid for møte i HA-Invest. Ha en fin dag

God morgen fra det jyske, 11c samt regn og rusk
Idag loves vind mellem 18-22 sekundmeter, så havemøblerne
skal ind i eftermiddag !

God morgen fra MJF!

VÆRET MÅLT KL 0750
• 1°
• Sørlig svak vind
• Delvis skyet, byger
• Lavtrykk

Håper på en bedre dag i dag, da gårdagen ikke var mye å skryte av trafikkmessig :o
Foreløpig går alt som det skal her!

Egil

Og riktig god morgen alle fra Tårnet, hvor jeg pga sykdom sitter alene og parkerer fly og sender vær, men forhåpentligvis kommer det noen etterhvert....

Her regner det, tåka begynner å lette og været er bedritent grått ;)

Hmm, nei, det er bare å komme seg hjem i ettermiddag og fyre opp i peisen

:colgate:

ha en bedre torsdag og nyyyt dagen!

Gakse uggen i halsen her i dag og er skikkelig høstvær endelig. Skulle ikke halsen bedre seg til i kveld, så har jeg vært og handlet medisin i London i går. :D

-A

Originally posted by ph-ndr

Gakse uggen i halsen her i dag og er skikkelig høstvær endelig. Skulle ikke halsen bedre seg til i kveld, så har jeg vært og handlet medisin i London i går. :D

-A

Noen ganger kan man jo håpe på at uggenheten holder seg?! Min siste flaske med eksklusiv tapning forsvant på et nachspiel her en helg, så nå vurderer jeg å skaffe skap med tidslås som sperres fra kl 2300 til 1000 neste dag...

... sikkelig høstvær også på Lilletorget. Siste skikkelige arbeidsdag før høstferien i Praha - det er meldt 20 grader til i morgen, men til helga ser det litt dårligere ut igjen, dessverre.

Det høljer ned på Nærsnes.Frokosten står for tur,skjorter er strøket før avreise til NRT.Ha en bedre torsdag,fredag og lørdag.

Her i Kristiansand har vi mer enn nok av regn og vind i dag. Så hvis det er noen andre steder i landet hvor de gjerne vil ha litt, så deler vi gjerne!

FBU4ever: På tur nå igjen? Kom du ikke nettopp hjem da? Må dere fly oftere nå, kanskje?

Snart er det helg!!!

BF:)

glad torsdag fra Asker - også her strømmer regnet ned, men heldigvis kom endelig "De-regulation Knock-outs Round Two" i posten fra Airways i går, så det spørs om det ikke blir en liten avslapsningsstund ved peisen med en stor kopp te i go'stolen!

Originally posted by EB

Ny dag og snart helg...:D Blir en del å rydde opp etter to dager i nord -

Ja, jeg syntes det var litt rotete utenfor utestedene i Storgata i Tromsø de siste dagene..:D

Sol og snø i den første halvparten av EVE i dag, er på besøk hos storkapitalen og tolker seismiske linjer for å revolusjonere gden geologiske forståelsen av Lofoten. Og taco tillunsj i kantina som er noe bedre enn den vi har der heime.

Originally posted by Bizflyer

Her i Kristiansand har vi mer enn nok av regn og vind i dag. Så hvis det er noen andre steder i landet hvor de gjerne vil ha litt, så deler vi gjerne!

FBU4ever: På tur nå igjen? Kom du ikke nettopp hjem da? Må dere fly oftere nå, kanskje?

Snart er det helg!!!

Får ikke mer enn tre dager mellom hver tur stort sett.

Originally posted by FBU 4EVER

Snart er det helg!!!

Får ikke mer enn tre dager mellom hver tur stort sett.

Stakkar! :p Du får fly OG masse fri, ikke klag! ;) (Skal ikke engang nevne lønna...)

For øvrig god dag fra Nydalen, det er grått ute i fjorden, men jeg har sett det værre, noen ganger ser jeg ikke lenger enn til BI! (Men den tar jo mye av utsikten uansett...dumme blåruss! :p)

God morgen fra veikryset .. eller er det? Sov daarlig og vaaknet opp med en hodepine paa stoerrelse med Moskva-Marit. Trader Joe-kaffe og Nomad hjelper paa humoeret, men arbeidslysten glimrer med sitt fravaer. Godt jeg skal kurse mesteparten av dagen.

'Arbeidslyst kom treng deg paa - her skal du motstand finne!'

Og naa som allofmp3 er borte, ser det ut som at jeg maa begynne aa kjoepe cd'er igjen .. Lemonheads og Orson staar paa oenskelisten. Mulig det blir en tur paa Barnes&Nobles i lunchen ..

Litt overskya og litt sval vind, med andre ord perfekt på helidekk i dag i lunsjen som forøvrig starta med et uanmeldt besøk av et helikopter...

Storekeeper var første mann oppe på helidekk idag, og mens han "rigga" seg til var det en Sikorsky S-76 som fløy rundt båten. Han tenkt det bare var klienten eller noko som var ute og tok bilder... Men etterhvert stoppa den opp, ut av vinduet kom ei hand som peika mot helidekk, han ville lande ja...

Storekeeper er til vanleg HLO, så han henta en radio for å kommunisere med helikopteret. I mens kom eg opp, og siden det var lite av det vanlege helidekk crewet der da, måtte eg ta på med drakta for å vere heliguard. Heretter blir eg kalla Brannman Sam! :)

Etter en halvtime i sola var det deilig med en dukkert i bassenger etterfølgt av en dusj...

God ettermiddag.
Da var nok en dag på kontoret snart over.
Fikk en laaang dag i går, med reise fra Newark med LH via Frankfurt, et kjapt møte i Oslo og opp til Mosjøen ... via Mo i Rana pga tett snøvær på sentrale strøk av Helgeland. Var ikke hjemme før kl 21, slik at det var himmelsk å komme seg i seng^_^ . Nå er det en langspurt med gjøremål her, før jeg på lørdag morgen setter kursen til BKK. Ser ut som og jeg snart har like mange flytimer som de som som sitter foran og styrer, så nå skal jeg forsøke å senke tempoet litt her:cool:

Originally posted by LN-REF

Litt overskya og litt sval vind, med andre ord perfekt på helidekk i dag i lunsjen som forøvrig starta med et uanmeldt besøk av et helikopter...

Storekeeper var første mann oppe på helidekk idag, og mens han "rigga" seg til var det en Sikorsky S-76 som fløy rundt båten. Han tenkt det bare var klienten eller noko som var ute og tok bilder... Men etterhvert stoppa den opp, ut av vinduet kom ei hand som peika mot helidekk, han ville lande ja...

Storekeeper er til vanleg HLO, så han henta en radio for å kommunisere med helikopteret. I mens kom eg opp, og siden det var lite av det vanlege helidekk crewet der da, måtte eg ta på med drakta for å vere heliguard. Heretter blir eg kalla Brannman Sam! :)

Etter en halvtime i sola var det deilig med en dukkert i bassenger etterfølgt av en dusj...

Høres ut som rene cruiseskipet du er på!! Hvor ligger det bassenget da?

BF

Originally posted by Farmer

God ettermiddag.
Da var nok en dag på kontoret snart over.
Fikk en laaang dag i går, med reise fra Newark med LH via Frankfurt, et kjapt møte i Oslo og opp til Mosjøen ... via Mo i Rana pga tett snøvær på sentrale strøk av Helgeland. Var ikke hjemme før kl 21, slik at det var himmelsk å komme seg i seng^_^ . Nå er det en langspurt med gjøremål her, før jeg på lørdag morgen setter kursen til BKK. Ser ut som og jeg snart har like mange flytimer som de som som sitter foran og styrer, så nå skal jeg forsøke å senke tempoet litt her:cool:

Farmer: Hvor er reisebeskrivelse? Bilder? Menyer? undt soweiter undt soweiter???

BF:p

Farmer: Hvor er reisebeskrivelse? Bilder? Menyer? undt soweiter undt soweiter???

BF:p

Ach so .. får ikke tid å skrive hver gang.. men jeg har tatt med meg LH menyen.. SAS t/r til NYC begynner jo å bli beskrevet så godt, og siste turen til BKK-SIN var egentlig en blåkopi av den jeg hadde i august. Men, EWR-FRA-OSL i biz med LH må jeg prøve å få klodret ned;-)

Originally posted by Farmer
....... før jeg på lørdag morgen setter kursen til BKK. Ser ut som og jeg snart har like mange flytimer som de som som sitter foran og styrer, så nå skal jeg forsøke å senke tempoet litt her:cool:

Skulle nesten tro du driver å forsøker deg på å bli Pandion :wow:

Back