• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tidlig opp - skal gå 40-45 minutter til jobben i dag...for i ettermiddag er det både et mini "Fly&Vin" med FBU4EVER og så har Autostrada invitert til italiensk "Bil&Kjøkken" med Bølgen & Moi etterpå... Ha en bedre torsdag - den kan bli laaaang!

Replying to Topic 'Glad torsdag morgen...'

God Torsdag ja. Solen og varmen smiler til oslo på den siste dag for denne gang!

Ut og nyt været folkens!

ahhh, herlig! Noko en soldag - det kan bli en lang lunch i dag også, gitt...

god morgen ja. godt i gang med dag 3 med gjesping her i Fiolveien 15 i tromsø. regner også for 2 dag på rad :-)

God formiddag fra York! Solen skinner og det er relativt varmt og behagelig. Som nordlending føler jeg et visst behov for å redusere arbeidstiden når været er sånn som i dag - det er noe med å få med seg de soltimene man kan få....:D

God formiddag fra Kirkenes.

Her er det grått og trist i dag og bare et par plussgrader. Oppdaget i går at nye terminalen på Høybuktmoen nettopp er åpnet. Den har bare vært i drift en ukes tid. Ser riktig fin ut den. Men det virker som den kanskje er litt liten. Synes det er rart at den ikke er bygget litt større når de først laget en splitter ny terminal.

Jeg satt og vurderte om jeg skulle ta med kameraet østover, men jeg fant ut at jeg ikke skulle det. Helt typisk så landet akkurat en Antonov 74 på Alta lufthavn i går ettermiddag når jeg skulle dra. Jeg er litt usikker på den gjorde der, men jeg forsto det slik at det var maskinen som har fløyet turister til nordpolen som var på besøk.

God ettermiddag fra Grønland. Solen skinner og tempen viser 18 grader. En dag til, og så er det helg :spin:

God morgen fra solfylte Nærsnes.I dag blir det bilfritt for mitt vedkommende:Smaking av Alfa Romeo-viner sammen med EB.Er selv kontaktet av KARN med forespørsel om jeg kan skrive en artikkel om vinene i Alfa-Nytt Nr. 2.Og det kan jeg.Kan skrive litt mer enn at det "smaker godt".:cheers:

God morgen fra Dentistry For Children ved John's Creek. Guttungen er og borrer og jeg sitter og koser meg med kontorets WLAN. God service.

Konemor er paa vei mot Vegas med far, tante og kusine og vi andre kan glede oss over tre dager med ro og fred ..... ;)

Graatt og regntungt - haaper paa oppklaring i ettermiddag, men det ser tvilsomt ut ..

God ettermiddag fra Oslo. Ble en realtivt lang dag på jobben idag, spesielt været tatt i betrakning, men så lenge jeg får betalt for det og trenger å få spart opp litt kapital får studielivet tar til igjen til høsten sier jeg ja takk og jobber stort sett litt overtid hver dag.

Fantastisk ettermiddag...Snart på tide med et nytt Fly&Vin treff...

Yes! Fantastisk ettermiddag med smaking av: Fiat-vin (hvit og rød),Lancia-vin (hvit og rød) og tara-tara,Alfa Romeo-vin!.Noe Barbera d'Asti Superiore ble det også før vi fant standen til Masi og endel av deres utmerkede røde,hvite og en rosévin.Vi traff også noe så spennende som en norsk vinmaker!Riktignok bosatt i Frankrike.Ei lita flis av ei jente som bor alene på 60 mål vingård i Bergerac og gjør alt selv.Flotte viner.Og navnet på vingården: Château K. K for Katherine Mowinckel.Noe du kjenner,Andreas?

Etterpå dro vi til nærliggende Autostrada og så på Alfa Romeoer,Ferrarier og Alfa Romeoer igjen.Jeg har prøvesittet Alfa Romeo Brera! Og så kom de fra Bølgen & Moi med kjøkken og mye god mat.Min favoritt var kjøttbollene,men det var ingen utpreget drittsmak på blåskjellene heller.Eller hva,EB? :up:

Originally posted by FBU 4EVER

Flotte viner.Og navnet på vingården: Château K. K for Katherine Mowinckel.Noe du kjenner,Andreas?

Ummm ... nei ... desverre .. ...

Back