• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris.I dag blir det tilvenning til arbeidslivet…så får vi se hvor lenge jeg holder ut. Ha en bra torsdag der du er.

Morn fra Marburg. Espresso i koppen og det ventes mer normale sommertemperaturer i dag. Skal nok unngå å fryse allikevel

God morgen fra Rikshospitalet. Gårsdagens ERCP gikk veldig fint. Intet ubehag underveis. Jeg vet ikke helt hva det har gjort utover ar de har satt inn stent. Jeg fikk en beskrivelse av prosedyren, men der er det så mange fremmedord, slik at det er helt uforståelig for meg. Scopøren kommer innom senere i dag så da får jeg nok vite litt mer. Jeg var trøtt som en strømpe ette undersøkelsen i går. Det var nok en kombinasjon av svært lite søvn natten før og ettervirkninger av medisinene. Mesteparten av ettermiddagen ble rett og slett sovet bort.

God morgen. Ryktene sier regn i ettermiddag så det er vel egentlig bare å komme seg ut så raskt so, mulig for litt sommeraktiviteter. Aller først står joggetur med morgenbad på programmet, men arvingene er enda ikke våkne. Litt usikker på hvordan vi skal løse det.

God morgen. 1 times tidforskjell til vår favør og noen barn som havnet sent i seng, betydde det for en sjelden gang det var null liv i noen i huset før klokken 08. I dag er det den store vaskemaskindagen, mens vi har et pitstop hjemme. Kjøleskapet er tomt, men usikker på om det er noe poeng å fylle det opp? Og selv om gresset knapt nok har vokst uken vi var borte, er det fortsatt grønnere enn naboens, så bør vel ta en klipperunde. Ha en fin dag, med eller uten dilemmaer

God morgen fra Radisson Red i Aarhus. Da ble det storby i stedet for strand… Har vært bra med perks på Radisson-hotellene i det siste. Fikk fancy rom, frokost og en liten oppmerksomhet fra personalet. Savnet bare en vannflaske i det tomme kjøleskapet. Etter mc-kjøring i opp til 34 varme i går droppet vi den planlagte turen på stranda. Ble heller en lang dusj på hotellet, noen utendørs pils før vi endte opp på Aarhus street food for litt mat. Konseptet er nærmest identisk med Vippa i Oslo. Ha en finfin torsdag[emoji3]

God torsdag fra Comfort Hotel City i Gøteborg. Skjønner hvorfor hotellprisene er skrudd opp her, er jo Gotia cup. Hjem med Vy (buss ikke tog) senere I dag.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God formiddag fra Forus,
Her har temperaturen behagelige 26-27 grader siste dager til det som er mer normalt ; 14-15 grader og man må begynne å kle på seg igjen.
Det går greit i et trivelig prosjekt denne dagen også , i ettermiddag tar vi en tur på sjøen dersom brisen fra nordvest gir seg litt-
Ha en fin dag folkens.

God morgen fra Flesland.

Ser det står WF*E på boardingpass. Hva betyr E’en??

Nå er det hele to uker i havet,……og der kom WF kom med forlengelse på forsinkelsen. Tror WF sin punktlighet til Florø er på minussiden…..sukk.

God helg.

FQTV

God småsliten morgen fra Tallinn, der gårsdagens Rammstein konsert sitter i kroppen. Utsjekk om en halvtimes tid, så da går turen til flyplassen, og Finnair til Køben. Et par dager der nå kan jo bli bra. Deretter er ferien slutt, og på lørdag tar SAS Connect meg hjem igjen til Bergen.

For de som skal på Bjerke og se pyro kongene på lørdag, gled dere. Det er et meget bra show. For Oslo sitt CO2 regnskap derimot.... :) Det sliter.

God dag fra Lillestrøm. Her er det pent lite på agendaen utover å slappe av hjemme og å forberede litt til morgendagens guttetur. Litt pakking etc.

Kanskje sjekke jobbmailen kort for å finnet ut av hva som skjuler seg der også.

Ha en ekstra stilig dag

Hepp hepp .. allerede 25 grader her på terrassen, og høy fuktighet. Buldrer gjør det og ..

Ble ikke noe Haaland, men prøver igjen lørdag. ESPN sender den også. Morsom match var det uansett. Meksene likte ikke å tape.

Det synges om diamanter under fotsålene på radioen. Og om lidt er kaffen klar ….

God morgen fra paradis. Rart med det, kjente faktisk et lite stikk av hjemmelengsel da jeg så Ris i headingen. Det deilige med så lange ferier er at det blir deilig med hjemmet sitt etterhvert.

Travel fin dag i går med familie-mesterskap i gokart på Tampa Bay Raceway. Off the record så slo jeg faktisk ikke Dragen som planlagt og kan ikle fatte hvorfor hun er så flink til å kjøre. Jeg var for pokker fire år i bedriftsserien i go kart og har stort sett hatt sportsbil siste 24 årene.

Ny Hooters ble testet og da i Clearwater Beach. Hverken byen eller restauranten ga mersmak. Åtteåringen lurte på hvorfor damene som jobbet der hadde ansiktsmasker og var omtrent like høye som han.

Nå er det strand-dag, orker ikke de frorbanna delfinene.

C4D261DF-8E41-4F16-ABC0-EBBEA7939EED.jpeg

B1112321-D53D-4C4C-A8EC-BAB6E4B8E21B.jpeg

E2385201-D0CF-456B-9F72-E4AC46FD0FEC.jpeg

Last edited:
Hooters er mest en 'turistattraksjon' .. ihvertfall for utlendinger. Skal du ha skikkelig fried chicken, prøv heller en av disse.
https://stpetersburgfoodies.com/res...-best-fried-chicken-in-st-petersburg-fl-2019/

Masker er nok på vei inn igjen mange steder, unntatt der hvor de er politisk i mot dem. Smittetallene er i stigning, men er man full av vaksine og booster slipper man ihvertfall unna det verste. Paradokset er at de som er mot vaksinen blir sykest ...

Back