Glad tirsdags morgen!

Holmion

ScanFlyer Blue
Ja, da var det vel snart på tide å krype til køys...opp tidlig igjen for å reise en tur innom jobben i Bærum, deretter lunsj på süd øst og så raka veien tilbake til Tønsberg på nesten 4-felts vei all the way:-)
Have a nice one!

Last edited:
Altfortidlig å krype til køys, men en god tirsdag håper jeg det blir når som jeg er midt i en oppgradering , og fallback er ingen opsjon.....

Enig med Kenneth, men jeg stikker sjelden innom disse trådene, så betyr svært lite egentlig!

Details ....

Aarets foerste julekort er i hus. Tradisjonen tro er det fra en hervaerende storposter og eneinventar .... ;)

Saavidt over null her ... skal bli enda kaldere til natten enn det var sist natt ... ser ut til aa bli omtrent samme temperatur som det er i Oslo Sentrum akkurat naa ...

Tre dager til 'juleferie' ...

Glad morgen fra en kald hovedstad...så lenge noen ønsker deg en god dag kan det etter min mening ikke komme tidlig nok!!! Dagen i dag skal brukes til å rydde litt på kontoret - kun to arbeidsdager igjen av 2008:D Ha en bedre tirsdag - i juleinnspurten!

God morgen fra OSL

Her er det kaldt som vanlig. Nesten verre enn vanligt føles det som.
Idag så håper jeg at det skjer minst mulig. Så får vi se om det har blitt bestemt noe igår. Ellers blir det oljeskift på bilen idag pluss litt ekstra, hvis ikke overtidshaien i STS skal jobbe da :)

Dere får ha en fin dag hvor nå enn dere befinner dere idag :)

God morgen fra København. Også idag er det for mørkt til å se hvordan været eller. Ellers så begynner det virkelig å brenne på dass her, ligger et godt stykke etter planen på innleveringsoppgaven som skal snart leveres så nå blir det å gi full gass og mer enn det. Ha en fin dag

Ja, godmorgen ja.... Litt røtt i dag, var ute og snopet meg julepresang i går, et nytt stort TV, så det ble en smule sent i går.

Satser på at dagen blir roligere i dag, enn den var i går. T minus 3 dager, så var det ikke mer arbeid i dette året....

Ha en fin dag da. :)

God morgen! Stjerneklar himmel på Nordmøre nå i morges, dette kan bli en fin desemberdag. Sitter og venter på flyttebilen som skal komme iløpet av dagen. Deretter blir det rundvask av hus før ny eier overtar i slutten av denne uka. Ha en fin dag alle forumister.

God formiddag fra Tromsø

Ingen nedbør her idag....kryss i taket ;)

Flytting tar på, er hypertrøtt etter pakking til langt på natt.Snart ferdig heldigvis....

Jeg må bare si at jeg er motstander av å starte "god morgen"-tråder såvidt over midnatt, bare så det er sagt. Fra 0400 er passende....

Ha en strålende dag my fellov forumists :)

Glad morgen fra en kald hovedstad...så lenge noen ønsker deg en god dag kan det etter min mening ikke komme tidlig nok!!! Dagen i dag skal brukes til å rydde litt på kontoret - kun to arbeidsdager igjen av 2008:D Ha en bedre tirsdag - i juleinnspurten!

Nå vet ikke jeg hvilken tidssone du lever i, men her i Norge er det fortsatt 2007 som gjelder.

Tåke og kaldt her oppe som vanlig, så solen i går - tviler på at det gjentar seg :drunk:

Fri idag, så tre vakter før det blir helgefri og jobb juleaften - juhu!

Nå vet ikke jeg hvilken tidssone du lever i, men her i Norge er det fortsatt 2007 som gjelder.

Tåke og kaldt her oppe som vanlig, så solen i går - tviler på at det gjentar seg :drunk:

Fri idag, så tre vakter før det blir helgefri og jobb juleaften - juhu!

Heisann. Legger filmene dine på DO posisjon, så kan du komme ned å hente dem når du har tid og anledning. Florida here I soon come:)

Den er god Runar - jeg glemte det totalt i går.. tenkte bare hjem til puta - Zzzz! :)

Ser at Daytona Beach ligger på mellom 20 og 25 grader og partly cloudy skies.. høres ille ut! :)

God formiddag fra Lilleaker,
Nydelig vinterdag ute og godt med litt kaldvær.
Dagen begynte i Tananger 05.30 som den ofte gjør og biltur ut til Sola.
SK4002 og LN-RNO gikk på tiden med kun 65pax idag.En stille,klar og fin tur over fjellet. En lang og flat utflyging gjorde at cruisehøyden først ble nådd ved Hovden som tydeligvis har god råd og brenner av pengene sine med flomlys i alpinbakken. Hvem er det som snakker om energisparing?
Det samme kan sies om Rauland og Gaustablikk som bader i flomlys og.
Nedstigningen begynte allerde et stykke før Gaustatoppen idag og heter antagelig miljøinnflyging til OSL. Sjelden at vi er så kort tid på cruisehøyden som idag. Likevel ,det var stille som et stuegulv fra takeoff til landing noe som kan sies å være sjelden vinterstid i fedrelandet.
Jeg har ofte lurt på under sikkerhetsdemostrasjonen hvorfor "dessene" nesten alltid drar med seg "kjettinger" de har rundt håndleddene. De ser jo som regel altfor store ut til å kunne kalles armbånd.Har de en annen misjon?
Vel, vel ,landet forøvrig hadde klart og fint vintervær , mens på Tåkemoen lå tåken/disen lavt i morgentimene.
Det er full fart i årets siste arbeidsuke. Noen juleinnkjøp skal gjøres ikveld.
I morgen eller torsdag formiddag settes kursen tilbake over fjellet og juleferie.
Ha en fin dag alle forumister.

glad tirsdag! dagen i dag startet med julefrokost på Radisson SAS Scandinavia Hotell (tusen takk, Henrik) og om et par timer nå henter konemor den splitter nye Mondeoen. Ser frem til å fise utover E18 hjem i dag med 2-liter'n under panseret! (hej då til V40'n som har vært trofast og grei i nesten fire år)

Nydelig og kaldt (-9) på Nærsnes i morgentimene. Noe skjortestryking til årets siste arbeidsøkt i morgen. I allefall programmert økt, hva som skjer i romjula må fåglarna veta.
Det blir båttur til byen i ettermiddag og levering av de to siste presangene. Tradisjonen tro blir det italiensk både på tallerken og i glasset. Bella Vita eller Santinos? Vi får se!:ITA

OJB: Alpinanlegg har lysene på døgnet rundt fordi det er vesentlig billigere enn å skifte lysrør til stadighet. Det er store temperaturstigninger og senkninger når disse anleggene slås på og av. Og lysrørene er svindyre! Har hørt noen ymte frempå at de ligger på oppimot 10 000 kroner stk.

Ha en fin dag.

Den er god Runar - jeg glemte det totalt i går.. tenkte bare hjem til puta - Zzzz! :)

Ser at Daytona Beach ligger på mellom 20 og 25 grader og partly cloudy skies.. høres ille ut! :)

Nå er det bare et lite besøk hos ambassaden, så er det avreise 28. jan
Takk for lånet forresten.!:)

Brr ... -4 her nede ved Veikrysset .. maatte skrape is i morges .. ikke akkurat min favoritt.

Fikk fort igjen varmen og naa sitte jeg her og toemmer innboksen mens jeg drikker fersk, nytraktet kaffe fra Rwanda og hoerer paa P3.

Maa dagen by paa fred for masete kunder og salgsfolk ....

Jippiii!! Varmere i Chicago enn i Atlanta!

Her er det 0 grader og sol. Sneen ligger fortsatt, skikkelig paaskestemning.

I dag blir det lunch med min broder, i morgen julebord.

Ha en flott dag/aften !

Back