Glad Tirsdag!

Hvis det er bilder fra MaxManus innspillingen du lengter etter ligger det på Nettavisen, VG, Dagbladet og Aftenposten.

God ettermiddag fra Forus,
Her har dagen vært travel som fanden og jeg kommer meg ikke over fjellet til OSL før imorgen.
Det er mange store kontrakter som skal tildeles i prosjektet vårt og endel anbud skal evalueres grundig før kontraktstildeling.
Det blir mye lesning og vurderinger.
Ettermiddagen skal brukes ute i det fine været for å klare opp i hjernekassen.
Det blir Schrøder på meg først i neste uke JetBlue.
Ha en fortsatt fin dag alle.

God ettermiddag fra MJF!

Sprø dag... Alle morgen- og formiddagsfly fra MJF ble kansellert grunnet SNØVÆR???
WF730 til SSJ og BOO (står i hangaren her over natta) med avgang kl 0620 gikk først kl 1132... Dette har jeg kun opplevd en gang før men da var det storm her. Dette var kun snø! :drunk:

Nå går heldigvis alt så meget bedre!

Då var tidlegvakta på HOV i gang, blir nok avising på morgonflya som har overnatta i natt - eit fint (?) kvitt teppe har lagt seg over Ørsta..... Ha ein flott dag alle forumistar!:nor
Hadde De-Icing her i gårkveld... Det var store, våte snøfiller som la seg, huff!

E!

LN-KKD har vel ikke Ibsen på halen? LN-KKO er Henrik Ibsen. Og ja - så klart den har vært ute og flydd tidligere i dag. Dagen for Norwegian-fly begynner ikke klokken 12.30 :)

hven var det jeg så på halen da? Roald Amundsen kanskje?

God dag!
Gårsdagens møte i Kontrollsentralen var meget interessant. Flott anlegg som skal legges ned og mures igjen! De hadde ikke mye pent å si om fru Flesland gitt! Men det er det vel knapt noen i flybransjen som har?

Litt innkjøp står på planen, noe klesvask og i kveld kommer snekkeren med de siste delene til kjøkkenet. En vitrinedør og en skapside som ble ødelagt under transport fra Danmark. Da gjenstår kun det siste flisarbeidet, så er alt klappet og klart.

Og imorgen er det lunsj på Odonata, gamle FBU, kl. 13:00. Det er plass til flere!

God kveld/natt!

Vel, kanskje litt sent dette men det får bare gå:rolleyes:
En heller lite produktiv dag er forbi, med for mange turer i butikken... Dyrt ble det å!

Tar meg gjerne en tur ut til Fornebu imorgen for lunsj! Lenge siden sist jeg var der nå, så det blir spennende å se hvor "rasert" det er blitt.

Back