Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for noen timer på toppen av byen før det blir et lunsjmøte på nyåpnede Festningen restaurant. Dagen avsluttes nok på toppen av byen. Spørsmålet er vel hvor dagens iskrem skal nytes.

Mornings fra Britannia. Solid frokost, før retur hjem og litt hjemmekontorering. Ha en fin dag.

Gmorgen fra kontoret.. Litt mye å ta tak i, samt at det er en kundelunsj i Vestfold om et par timer. Nå er det 48 timer til avresie og man er i den lille fasen uten reisefeber på grunn av lett stress, men den kommer nok i kveld når Speedoene pælmes i kofferten,

Ahh, her i Skaun nytes sommervarmen maks!

Speedoen har dessverre fryst fast, ikke engang det fæle regnværet har tint den opp. Majestetiske 11 varmegrader trekker horder av turister og vi i lokalbefolkningen støtter opp med "cheap fruit for you"-salg på stranda, og tusenvis av liter med hjemmelaget Daiquiri til de tilreisende. SOMMER FOLKENS!!

Ellers..... Så er det bare 2 uker til man flakser over dammen for et lite cruise og noen uker i Florida. Usj og æsj...

Kim

God morgen fra St Maxime. Det er bare herlige late dager med bading, spising, bading og litt vin og spill på kveldene. Fytti katta.

Nå er det 85% sjokolade og kaffe, pause her. Ser også at det kom ganske bra med FB poeng for Plus Smart billetten ned på SK. Byttet program etter boarding i Oslo. Eneste nedtur var at jeg da akkurat rakk å få en sidemann og gratis internet forsvant.

0de7ce149a7f68db3d7e9fab8d7739f2.jpg

Men nå må jeg hente mer kaffe til sjokoladen min.

Ha en super tirsdag!

God dag fra Tananger,

Her bøtter det ned fra oven og ikke mye utevær enda med 12 grader.
Det blir intern aktiviteter i dag og redigering av feriebilder på PC'en før neste ferietur starter.
Det ligger an til noen long haul turer utover sesongen.
Ha en fin dag.

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Ikke akkurat tipp topp sommervær her om dagen, så da er det ikke rart jeg drikker. Passer fint når turister fra Stavation har lurt på om jeg kommer ned til byen og tar et glass med dem senere. Sånn sett er jeg en enkel sjel og enkel og be....

Skål!

God vintertirsdag fra Santiago. Friske 15 grader, men solen skinner. Og den har jo snudd, så nå går det mot lysere tider. Blir uansett fint med litt ferie på den nordlige halvkule om noen uker.

Back