Glad tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe og forum før kontoreringen starter. Dagen bringer meg til sentrum, Kolbotn, Grorud før den avsluttes på Majorstuen. 4 uker til sommerferie:-)

God morgen fra Bergen.

Siste fridag før jobb igjen. Den må brukes på en fornuftig måte som å få unna div gjøremål som har lagt på vent.

Så skal jeg søke etter en flybillett til BOS. Har lyst å få testet Buffeen på The Nordic så en helg over-there holder i massevis. Fått Mail om at ny Companion Ticket er i boks, den blir dog ikke brukt på en helgetur.

Ellers gikk det i knall og fall hjem fra puben i går, og Nei, det skyldes ikke inntaket på puben for det var moderat. Vondt var det for asfalten med grus er ikke mye myk å lande på [emoji23]

FQTV

God morgen. Etter kveldsvakt i går ble det bare snaue 5timer på puten i natt. Opphavet sto for transporten opp hit til BGO hvor DY skal stå for etappen ned til SVG.
Blir kaffeslabberas og Skype møte fra gamlekontoret.
Ha en nydelig sommerlig tirsdag :)

Last edited:
Mornings fra Hvalstad. Solen skinner og vi ligger i holding og venter på barnehagen skal åpne. Så blir det sykkel for tog, og en økt i Tour de Finance-feltet innover. LItt podcast må også lages i kveld. Ha en fin dag.

Hei fra Ruters grå. Eksamensvakt venter på en vgs. Man kom da hjem til slutt i går med et 73B sett som jeg trodde Vy mer eller mindre hadde pensjonert på Østfoldbanen. Men de er komfortable de altså kanskje mer komfortable enn 74 settene som vanligvis er i bruk. Pga toget var såpass stappet ble det kun avstigning på norsk side og Vy sendte da et annet togsett fra Halden for å plukke opp i Østfoldbyene. Noen ganger har de vel muligheten til å trikse og mikse litt. Vi var jo litt forsinka så antar det togsettet dro i ordinær rutetid fra Halden så det ikke ble for tett på mellom togene. Titta litt på rutetabell og det ser ut som Vy har to togsett stående i Got over natten hhv første og andre tog for dagen. De går for tidlig til at noe tog kan nå dit fra Oslo, snu og kjøre tilbake.

Så da stemmer jo det bra at de dumpet et togsett der. Bare så sykt irriterende når såpass mange skulle med det toget for et dobbeltsett tilbake hadde nok hjulpet mye.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Last edited:
God morgen fra kontoret.. På plass 0600 i svømmehallen i dag for å crawle av seg litt av moroa ihelgen.

Det der var vel en langhelg for historiebøkene... At det går an.

RR.jpg

God morgen fra Bergen. Endelig tilbake etter 4 dager i Bergen og feiring av 2x80 år på søndagen. Nå er det snart en liten undervisningsøkt/veiledning før studentene skal ha eksamen på torsdag. Ellers er formen og fin heldigvis. Men jeg må få tak i livlegen min i løpet avdagen og ordnet med noen resepter som er i ferd med å utgå. Men det ordner seg nok.

God morgen fra Parkveien. Merkelig stille på vei til jobb i dag. Solstikk på folk etter tidenes pinsehelg? Klar for siste kortuke på en stund. Lag deg en bra sommerdag.

God morgen fra Haugesund. Morgenbad oppe i vannet her var knall start på dagen, frokost og kaffe likeså. Herlig med to dager ´fri i knallværet, før litt Widerøe´ing opp langs kysten til Trondheim på torsdag.

Morn fra Nøtterø Bakeri & Konditori. Her gjennomføres den viktigste delen av en sykkeltur, nemlig kaffe og bakevarer. Får vel snart tråkke meg tilbake til fastlandet

God formiddag fra Jåttåvågen,

Det gikk litt tregt å komme i siget igjen etter knallbra helg med båtturer til øya Rott hver dag med familien , stort og smått.
Aktiviteter hadde vi også på Flymuseet hver dag unntatt 17ende.
Møter i prosjektet i løpet av dagen og deretter møte i kveld i lokallaget forut for kommunestyremøte torsdag.
Ha en flott sommer dag.

O sol med din glede...

Eftan fra Skaun, eller Soleplassland om du vil, etter en magisk Mai.

Har hatt ferie et par uker, og hellandussen så heldig man har vært med været! :)

Sitter og planlegger høstens reiser, og fortsatt hyggelige leiebilpriser i KRS i forbindelse med Arendalsuka for dere som skal dit.

Fant også fantastiske priser til Miami, skal dit på et oppdrag i slutten av Nov, og endte med Business til Miami med SAS, og hjem i Plus. Alt til den nette sum av kr 11000,- Booket i henholdsvis J og A-klasser. Tror aldri jeg har sett det billigere herfra faktisk!

Nyt solen der du er, og husk, Når smaker en Tuborg best? Hver gang....

Kim

God ettermiddag fra Lillestrøm.
Nydelig langpinse og en virkelig deilig runde med cabriolet over Oslo i dag! :) Tiger Mothen LN-MAX gjorde jobben. Så nå har jeg to turer med LN-MAX og to turer med LN-BDM, pluss to med LN-BIF Cornellen. Oppfordrer alle til å fly og prøve de gamle flyene med åpen cockpit. Det er fantastisk! :) God tirsdag!

G'morgen .. Her skal det jobbes! Svært travel gårsdag, så slipper kanskje litt på gassen i dag.

Sol og fint, behagelig temperatur og stort sett bare fryd og gammen. Blyfritt og Plant'e basert musikk på ørene under valpeturen. Nå går det i radio ..

God dag fra bortekontoret. Usedvanlig travel dag har det vært så langt, men ser ut til at jeg kommer meg igjennom alt til vanlig tid allikevel.

Så da er alt klart for tur til Danmark i morgen. Satser alt på Frikadeller mens Elefanten teller penger for å se hvor mye Faxe han har råd til å kjøpe med hjem.

Ha en best tirsdag

Back