• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag fra kalde og våte BOO. Miltærlivet går sin gang her oppe uten at det helt store har skjedd i dag. Var dog en tur på velferden og fylte opp solkortet mitt, så i kveld blir det solarium på FriskHuset. (Kan jo ikke komme blek til syden i mai!)

http://www.atdhe.net/
Her streames de fleste kamper! Lykke til!

BF:cool2
Takk for link! :)

På et kontor

I en by

I midt-Norge

Sjefen er ute og reiser

De ansatte jobber for harde livet:

Foppalmgr.gif

Ha en fortryllende ettermiddag!

Mvh,

Last edited:
Sist jeg var her hadde de ikke engang TV2 Zebra ... hvis det er riktig at de har oppgradert er det ikke umulig at jeg stikker ned baktrappen.

Oppgraderingen var skjedd - og FOR en match ... vegg-til-vegg fotball!

Visste forøvrig ikke at det var så mange Liverpool-fans i Mosjøen - men, Liverbirds ......? Høres litt .. erm .. tvilsomt ut, spør du meg .. :colgate:

ja ja.. Da var vel sesongen ferdig for i aar for oss med Liverbird naert hjertet.

Foerste av 3 tunge dager ferdig. Opp i kaboooomotta i dag, 757 ut til MSP, A320 tilbake. Meget vellykket moete med atter en kontrakt sikret!

I morgen OMA med avgang 0600. Blir tiiiidlig kveld i dag etter en Oban, tenker jeg.

Bruttern stikker fra Oslo i morgen og ankommer EWR med LH paa ettermiddagen. Blir kult aa treffes paa torsdag.

Back