• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hovedstaden som er ca. 9 timer og 15 minutter lenger og/eller lysere. Både interne og eksterne møter skal fylle dagen før ettermiddagen byr på nok en treningsøkt. Ha en flott tirsdag!

G'morgen fra Mosjøen, som melder ... (titter ut av vinduet) .. småskyet og ukjent temperatur. Har kaffe .. trenger frokost .. vet ikke hvorfor, men jeg får alltid sug etter egg&bacon her oppe ...

God morgen fra Oslo. Grått med antydninger til sprekker i skylaget og som vanlig er jeg trøtt på denne tiden. Snart på tide å komme seg på jobb hvor det skal ihvertfall lages 1 power point presentasjon, samt lekes litt med excel. Ikveld blir det å treffe et par venner, så da skal også denne dagen ha blitt fyllt med gjøremål. Itillegg håper jeg å få med meg mesteparten av Liverpool-Arsenal ikveld. Ha en fin dag og YNWA

Last edited:
God morgen fra Forus.

Da var kaffekoppen fyllt opp og forumet skal leses.

Ikke så fryktelig mye på tapetet i dag, må ta noen telefoner og få tak i en kunde, men foruten dette håper jeg på en rolig dag.

Ha en fin dag forumister! :)

God dag. De grå skyene er i ferd med å sprekke opp, og siden jeg skal ut å gå litt i byen i dag, passer det jo aldeles glimrende.

Forøvrig blir det Schrøder i kveld, med FBU 4EVER, kanskje OJB kommer, pluss flere. Ha en fin dag!

God morgen fra vestfronten - dett i desed i dag også, tror termostaten ikke er helt med heller, men det går seg vel til etter hvert. Tror det blir en rolig dag - ha en fin tirsdag!

God morgen fra Gamle Oslo. Rolig formiddag. Venter på megler som skal gi meg ny verdivurdering, slik at man eventuelt kan få frigjort litt mer penger til å fly for. :cool:

Så var det tirsdag alt!

Forsov meg litt i dag, så det ble litt stressopplegg på morraen. Men nå er man på plass foran PC boksen og gyver løs på dagens gjøremål.

I kveld blir det en bra kamp håper jeg! YNWA!!

Kunne godt tenke meg at det var helg igjen nå straks! Men det er vel derfor jeg drikker :drunk:

BF:cool2

Last edited:
God morgen fra barteland :)

Forholdsvis hektisk start på dagen idag, men roer seg nå. Vet ikke helt hva som skjer idag , men det kommer noe på programmet.....tror ikke det blir å sitte stille i sofaen og se på tv....( I wish though...):p

Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor

Forøvrig : er det noen som har tips til hvem jeg kan kontakte ang. helikoptertransport fra Heathrow ? Har forsøkt et firma, men de har ikke svart på mailhenvendelsen min enda. Skal forsøke å ringe dem.....men tips mottas med takk. Disse har jeg forsøkt å nå via mail:http://www.adventure001.com/a1_vip_helicopters_london.htm

God morgen fra Lilleaker,
Første morgenmøte er ferdig og litt tid for forberedelser til neste møte og forumlesning.
Startet gryas hjemme i Tananger i de tidlige morgentimer. Flott vær og fin morgenstemning i sørvest.
SK4002 og LN-RPX var rimelig full idag til en forandring.
Grei tur over fjellet , dog overskyet over det meste av sør-Norge sør for Hallingskarven.
Fint å se at morgensolen er tilbake i sekstiden.
Vedlagt kan den sees under avgang bane 18 og østover mot Sandnes.
Snøen har smeltet kraftig i fjellet i det siste og vannene har allerede begynt å bli tappet ned som kan sees på bilde tatt over Ryfylkeheiene.
-RPX begynner å bli noe sliten i lakken og skal vel snart få en omgang med ny "beis".
Satser på at det lette skydekket letter i løpet av dagen.
I kveld ligger det ann til Schrøder med Jetblue og FBU4EVER og andre.
Ha en fin dag alle forumister.

Attachments

• DSCN5795.JPG
    DSCN5795.JPG
    70.3 KB · Views: 173
  • DSCN5796.JPG
    DSCN5796.JPG
    68 KB · Views: 172
  • DSCN5797.JPG
    DSCN5797.JPG
    63.3 KB · Views: 168
  • DSCN5798.JPG
    DSCN5798.JPG
    65.3 KB · Views: 166
  • DSCN5799.JPG
    DSCN5799.JPG
    114.9 KB · Views: 165
  • DSCN5800.JPG
    DSCN5800.JPG
    77 KB · Views: 23
  • DSCN5801.JPG
    DSCN5801.JPG
    69 KB · Views: 18
  • DSCN5802.JPG
    DSCN5802.JPG
    91.5 KB · Views: 16
  • DSCN5804.JPG
    DSCN5804.JPG
    75.5 KB · Views: 17
  • DSCN5805.JPG
    DSCN5805.JPG
    104.3 KB · Views: 26
En liten økt på internett før frokost. Det blir brødskiver med leverpostei og sprøstekt bacon idag. Skjorter skal strykes og kofferten pakkes for avreise til Italia og Gardasjøen imorgen. SAS NO flyr ikke OSL-MXP imorgen. Derfor blir det via CPH med ca. 70% sjangse for at vi ankommer MXP uten kofferter.
I kveld blir det en matbit og noe vått i glasset/glassene på Schrøder.
Ha en fin dag.

glad tirsdag. En liten tur Asker-Erlandsvei med Magnus Viking i bæremeisen påmorgenkvisten med bilen på SnapDrive. Det er tydelig at arvingen er gutt (og at visse ting er genetiske), for han viste stor interesse for lastebiler, tog og ikke minst en gravemaskin (imponerende bruk av grabben!) som vi passerte på vår vei. Litt usikkert vær ute i provinsen, men jeg tror far kan nyte litt tid ute i solveggen i dag også mens arvingen krabber rundt på terrassen. I morgen skal vi teste sandkassen! Pappaperm er livet!

Da kan man vel si god ettermiddag fra WIAS HQ :)

Her går det unna, straks er det lunch og arbeidsdagen er straks over!

Har kaffe .. trenger frokost .. vet ikke hvorfor, men jeg får alltid sug etter egg&bacon her oppe ...

Hadde du ikke vært våken så uforskammet tidlig kunne jeg vurdert å spise frokost sammen med deg. nam nam ^_^

Ayy .. javisst! Da blir det å finne en kanal som nettstreamer i brukbar kvalitet og prøve å hooke opp PC'en til megaskjermen til Farmer ... Hmm....

En etasje ned, pub, storskjerm, fotball, iskald drikke . . .

E!

G'morn fra FedEx..

Til en forandring, ankom man jobben til fots i dag, etter at bilen har blitt plassert på verksted i dag. Et par småting som må fikses for at EU skal like den ;) (Slapp av, jeg gikk fra verkstedet som ligger en 2-3 kilometer unna jobben, ikke helt fra Maura..)

Ellers en ny dag med pakker som skal mishan.. eh, sendes, og man håper man blir ferdig litt tidligere enn vanlig, mest pga. en imponerende bussfrekvens mellom OSL og Maura på kvelden :rolleyes:

God ettermiddag fra Oslo sentrum.

Her skinner solen fra skyfri himmel. I morgen skal samboeren på "Mamma Mia" med jobben og jeg blir overlatt til meg selv for ettermiddagen/kvelden... Noen som blir med på et TG/CO/US/SK/WF/DY/BA/KL/AF/LH/LX/JP/SU/BT/M3/OS/KF/SN/QI/OK/DX/R6/T3/OV/AY/FI/JU/PK/BU/SQ/XQ/TP/TK/AB/Kair-treff i sentrum i morgen? :colgate:

Ha en flott tirsdag alle sammen!

Last edited:
Back