Glad tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Originally posted by Desk pilot

Og etter det er gjort, har jeg ikke annet å gjøre en å kjøre til og fra skolen, samt kjøre en og annen gang til Publix, de neste månedene.

Studiemessig bør dette bli en suksess ;) (Men har de ikke damer nede på Florida-neset?)

No offence til de som kanskje liker seg her, men dette er en dritt by å bo i.
Florida generelt er jo overkjørt av hjemløse og pensjonister, og personlig kommer jeg nok ikke tilbake hit før om en god stund etter jeg blir ferdig her.
Det skal sies at det visstnok er bedre under spring break, og i sommerferien og sånn, men akkurat nå har jeg ingen andre mål i hverdagen enn å sove, spise og være på skolen, sånn at jeg kan bli ferdig med alt her ASAP og komme meg hjem ;)

Saa har vi kommet oss paa jobb her borte i vest ogsaa, sliter med en forferdelig Bi-hule betennelse, og tilbrakte mesteparten av gaarsdagen til sengs, resten gikk med til aa gi en slusk eiendomsmegler lang maske....vi la inn bud paa et splitter nytt hus paa soendag, et hus som har veaert paa markedet i 3 maaneder, men det var en megler som selger (et "flip-house" - hvor megler kjoeper og selger med en 30-50.000 USD fortjenetse i lopet av 2-3 maander) og han tok feil da han forsoekte aa faa oss til aa heve budet mot et "falsk" bud.....vi trakk oss glatt ut og det medfoerte 5-6 telefoner fra diverse om kunne vi ikke tenke oss aa la vaart bud staa...etc.

Back