• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag, nye muligheter! Blir en del møter pluss forberedelser for de to neste dagene i Stockholm. I hovedstaden regner det... Ha en bedre tirsdag...

Replying to Topic 'Glad tirsdag morgen...'

glad tirsdag i regnet. noen møter i dag, og så hjem til Prinsessen (som sikkert ikke er NOE møkkete etter en dag i barnehagen med regn!)

God aften fra San Diego hvor jeg akkurat har kommet meg til hotellet. Naa blir det noen timers soevn foer jeg skal proeve aa finne Miramar hvor morgenens fly skal avgaa fra ...

Pent vaer, 25 grader og hotellet er fullt av drita engelskmenn .. :baeh

Bonjour!

22 grader och antydning till sol klockan 0700 naer jag klev paa bussen till universitetet. Tvaa prov idag och sedan hem till packningen av laegenheten.

Ha en fin dag

God morgen fra Oslo....13 grader og regn, jippi! Og bare for å kryddre det hele var det ikke lett å komme seg opp 6.30 idag. Helvetes jet-lag sier jeg bare

God tysdags morgon frå Ørsta! Her er dagen i gang med å sykle til jobben! Fekk sykkel i morgongåve, so vert det å gå i SK384 sine sykkelspor:up: Frisk start på dagen, å sykle 5 km, spes klokka 0430 om morgenen!:biggrin

Da sitter jeg her i den kaliforniske soloppgangen og nyter morrakaffen. Skjoent nyter - denne hotellkaffen har definitivt en anal bismak.... :baeh

Men - det ER kaffe .......

Ankomst 0730, avgang 0900, og med litt flaks finnes det en TV der borte saa jeg kan faa sett litt Brasil-Ghana.

God morgen fra Miami - skyfritt og 28 grader klokken 0900 er ikke å forakte. Siste frokosten er inntatt før det blir noen timer ved bassenget og i ettermiddag går turen langs stranden ned til South Beach for å handle.. og svi av en bedre middag før man i NATT må sette kursen for KMIA og 0710 avgangen opp til EWR..

Forhåpentlivis blir det en tur til BH Photo Video på Manhatten :up:

God dag fra England!

Jeg er et sted mellom York og Peterborough ombord i et GNER-tog på vei til London. Dessverre er det brann i nærheten av Kings X så¨jeg må bytte tog noe som øker reisetiden betraktelig, samt at jeg mister Wi-Fi'en....:(

God morgen fra avdeling veldig vest.....her nytes gode temperaturer opp i mot 35 grader....har ikke sett skyer siden tidlig i forrige uke...helgen ba paa et interessant moete med Photoshops "far"....mannen som stod bak baade Aldus Pagemaker og Photostyler....som begge ble kjoept opp av Adobe, og for oss som var serioese brukere av Photostyler 2.6 vet veldig godt at Photoshop 3.0 100% var Photostyler....Paul Brainard bor naa paa vaar lille Oey og sammen med sin kone driver han Islandwood...hvor min kone jobber....denne helgen hadde de 30 hjemloese barn invitert (sponset av et noksaa stort firma her i Seattle) og de trengte frivillige til aa hjelpe med diverse oppgaver

Back