Default Glad tirsdag fra Tjøme

God kveld fra Lillestrøm. Har vært litt hektisk dag da jeg var litt "ungdom" i dag tidlig og sov alt for lenge. Så da har det gått unna. Men nå er det litt bok, Quest i bakgrunnen, flødeboller på armlenet og snart køya!

Hadde braaaaa!

Krysser fingra…

Hun er i et reisefølge på +/- 30 pax så jeg tenker at det er i alles interesse å få disse hjem. Skjønner at det ikke bare går an å sette inn en 737 eller 321. Men vi får se vi får se! Drømmescenarioet er at hun kan hente i barnehagen i morgen…
Hennes drømmescenario kan være å få ha litt ro og fred og ikke måtte stresse med bhg-henting som første oppgave etter å ha kommet hjem fra en slitsom reiseveg med forsinkelser osv... Just as a perspective. Mannen min dro ekstra tidlig fra jobb i dag for å være med datteren på innendørs-helvete-på-jord-bursdag, fordi vi er enige om at man deler på sånt :D

God kveld fra en god dag hvor terror-anklager og "first degree murder" har blitt dismissed. Let's-a go!

Hennes drømmescenario kan være å få ha litt ro og fred og ikke måtte stresse med bhg-henting som første oppgave etter å ha kommet hjem fra en slitsom reiseveg med forsinkelser osv...

Problemet er at jeg ikke kan flekse og jobber til klokken fem. Barnehagen stenger halv fem…

Problemet er at jeg ikke kan flekse og jobber til klokken fem. Barnehagen stenger halv fem…

Skjønner, kjedelig med ufleksible arbeidsgivere/arbeid :/ Ofte føler jeg at Tyskland faktisk er mer fleksibel der, selv om det selvfølgelig er begrenset hvor fleksibel en lærer eller en kirurg kan være. Hvor mange "sykt barn"-dager har man i Norge? Hadde vært interessant å sammenlikne. Hvordan er ståa nå da? Kommer a seg hjem? :D

Skjønner, kjedelig med ufleksible arbeidsgivere/arbeid :/ Ofte føler jeg at Tyskland faktisk er mer fleksibel der, selv om det selvfølgelig er begrenset hvor fleksibel en lærer eller en kirurg kan være. Hvor mange "sykt barn"-dager har man i Norge? Hadde vært interessant å sammenlikne. Hvordan er ståa nå da? Kommer a seg hjem? :D
Oppdatering i dagens tråd.

Vi har vel 10 "hjemme med sykt barn dager" hvert år.
Jeg jobber som resepsjonist og er på jobb fra vi åpner til vi stenger. Så jeg må være her i åpningstiden.

Back