Default Glad tirsdag fra Tjøme

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Engø Gård. Herlig 6-retters middag i går kveld. Nå kaffe på senga kaffe før en tur i flytebadstuen og et lite bad i sjøen før frokost. Retur til hovedstaden i ettermiddag. Kjør på:-)

Morn fra Tønsberg. Sitter her alene med kaffen og smurte matpakker etter at man ble enig med morgenfuglen om at klokken 5 er for tidlig.
Hjemmekontoret åpnes så snart de små er våkne, påkledd og levert i barnehagen, men lite planer utenom det

God morgen fra hovedstaden!

Ingen større planer enn å komme seg gjennom en arbeidsdag tettpakket med oppgaver. Ingen bad i sjøen før frokost her, men ser det er meldt regn så blir vel en dusj på vei til jobb 😜

God tirsdag alle sammen!

Goo'morgen fra Malmö. Klokken har slået 7.47, og jeg har været oppe siden 4.30 i dag...... Gud fanden før fik sko på. Men sådan er det. God dag med kaffe i koppen :-)

God morgen fra en ganske rask hårføner. Nå er det ned på snylte frokost på hotell med en kollega før det er en dag full av møter. Takk Gud for at det er morsomme kunder vi snakket med

God morgen fra Lysaker. Det skal kontoreres gjennom dagen. For en sjelden gang skyld har barna hockeytrening samtidig, som gjør det mulig å ha litt synergi i kjøringen. Så får jeg se hvor lang kveldens planlagte løpetur blir. Ha en fin dag.

God morgon frå Stavanger!

Det er vått i rogaland for tida, og me fekk ein skikkelig dusj i natt - så eg meiner det var riktig av meg å pakke vekk hagemøbler og grill i helga som var, sommaren er over, og hausten er på veg. Ser fram til alpinsesongen starter om ei stund :) -enn sålenge, så blir det koding på jobb, før ei karatetrening venter i kveld.

Ha ein flott dag!

God morgen fra Flytoget. Dette blir en lang dag, da destinasjonen er Chicago. SAS står for transporten, så første stopp er CPH. Har Plus-billetter så la inn et bud på oppgradering, og har nå fått bekreftet sete 3A🙂 Da blir jo turen en smule mer lystbetont. God kort eller lang tirsdag ønskes!

Morn frå Bleik. Her er det artige tider og flusst av folk i gult og orange, og litt fly av ymse slag på himmelen (og flight radar) også. Ha ein fin dag!

God tidlig ettermiddag fra Lommedalen. Det ble en del snirkling med bil på oss, for å finne frem til Reisemedisin.no i Pilestredet park. Takket være Mdg så har de gjort alle veier envegs kjørte, så det ble en del rundt og rundt da vi prøvde og feilet for å finne frem. Dette er et område jeg har vært mye i tidligere, men nå var mye endret.
Vi har fått den første av 2 doser med Dengufeber vaksine. Dette er noe som sjelden eller aldri gis til U-smittede, bare til de som har hatt det Dengufeber før. Så fikk vi med Kolera vaksine hjem og resept på noe annet og så skal vi ta en vaksine til, når vi får Dengufeber vaksine dose 2, 16 Desember. Sånn er det når man skal verden rundt, vi burde valgt Tropicana på Gol i stede.
Det var billig Diesel så vi da vi kom hjem, så da dro vi ut med vår 25 år gamle VW Caravelle og fylte proppfull tank til 17.79/L før vi kjøpte litt trelast vi skal ha med på en hytte, i høstferien, for et gjerde prosjekt neste år. Nå blir det litt avslapping før grilling av to gourmet hamburgere fra Rema's halvpris disk, til middag. Ut over det, ingen planer om å uføre noe stort.

God tirsdag fra Color Magic. Endelig på vei ut etter 45 minutters forsinkelse. Fikk ikke med meg grunnen til det men baren er nå åpen så man kan ikke klage.

God tirsdag fra Santiago. Treningsøkt unnagjort og nå en kaffe ved klubbens basseng i solen. Nasjonaldagsuke her og merkbart stillere. Vi skal på en rekke offisielle arrangementer og må holde oss i byen, men det blir en svipp til Atacama i helgen for litt ørken og sol.

God ettermiddag fra Sandnes. Fruen mista connection på vei hjem via AMS nå i ettermiddag. Første mulighet hjem klokken ti i morgen. Har ikke KLM noe samarbeid med SAS nå? Ikke mulig å få henne hjem via OSL eller CPH?

G'morgen .. her har man allerde vært i den lokale hardware store'n og kjøpt en ny vannslange. Det ble etterhvert for mange hull i den gamle ....

Etter lunch blir det en tur til dyrlegen med en av bikkjene, som trenger litt vaksine .. Ellers lite som skjer.

Well well. Fruen kommer nok hjem til slutt. Nå har hun også fått med seg at det skal streikes i morgen. Så spørs om flyet går klokken 10 da…

Men da blir det en litt annerledes start på arbeidsdagen i morgen siden jeg skal levere i barnehagen… godt det nærmer seg helg!

Vel vel. Nå skal ungen legges her.

Back