God blå morgen fra bortekontoret.. Denne man-fluen er ganske seig nå og jeg skulle nesten ønske jeg klarte å ta en såkalt egenmeldingsdag.
Artig valg i går og et part ting jeg stusser over.. Det var kun 62% av de med stemmrett som gadd å stemme.. Merkelig. Det andre er hvordan folk plutselig ble rødere etter COVID også plutselig er de blåe igjen (trodde de det var Høyre som gjorde at de ikke kunne dr på hytta og til syden?). Ja ja.. Vi har stort sett gode politikere og byråkrater uansett :up:
Kabab i kveld og druer fra Libanon hvis luktesansen kommer seg opp igjen.
Under Covid gjorde vel de fleste som best de kunne, uansett om de var røde, blå eller oransje.
Og så satt vi der på hjemmekontorene våre. Trygge, rike og dritsinte.
G’morgen, ja .. Her venter man på at det skal begynne å lysne så valpebeistet og undertegnede kan få mosjonsturen vår.
Det brenner et blått lys i Norge, ja .. Det betyr vel at dei raue må oppgi eller endre noen prinsipper for å vinne flere stemmer neste gang. Det sier ihvertfall Giske. Hva skjedde med den gode gamle troverdigheten?Nei, det er sant .. vi snakker jo om politikere ..
Jaja, vi får hva vi fortjener ..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.