.... punkterte det ene bakdekket i Smestadtunellen..
Akkurat der har toget en fordel, det punkterer ikke![]()
Akkurat der har toget en fordel, det punkterer ikke![]()
Nå går jo ikke toget i Smestadtunnelen eller Follotunelen for den saks skyld heller;-)
Nå er det vel ikke noe tunnell som heter Follotunnelen.
Nå er det vel ikke noe tunnell som heter Follotunnelen.
Dekkmann rakk ikke si hei en gang før de mente jeg måtte ha fire nye grisedyre piggdekk fordi jeg hadde brukt skum og det er 4x4 (AKKURAT det samme som skjedde med Dragen som punkterte i går med Inideren). Det hun lærte i går etter å h sagt nei til 4 21" vinterhul til 45.000 er at de kan lappe det for 1000, Det trikset brukte jeg, så nå står bilen på delokale spaet for lapping og polering.
Toget kjører heller ikke til Tenerife, men der er vi allikevel. Får snart krabbe ut av køya og få oss litt lunch.
Ha en fin dag!
Nei, så lenge kjøreledningen henger der den skal, og de får grønt lys, så
Og i USA er det nesten ikke kjøreledninger heller utenfor Northeast Corridor! Men sporene tja… og så lenge sporene går sånn noenlunde parallelt …
G’morgen! Fortsatt småkjølig her i semitropiske strøk, men dagtempen skal ihverfall bli bra.
Gikk brukbart hos doktor Stetson i går. Men bør kanskje bli litt flinkere til å gå på gymmen. Covid ødela en god rytme jeg sliter med å komme tilbake i.
Oh well.. Blir tre dager uten kona i huset fremover. Takk og lov for pleiersken …
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.