Glad tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe og NRK Stor Oslo er første kombo i dag. Litt hjemmekontorering før et par møter i byen. Middagen i kveld inntas på den beste franske - Le Benjamin. Skap deg en best tirsdag du også.

God tirsdag fra Bangkok. Her er det 32°C og skyfritt, litt i varmeste laget. Sen hjemmelaget frokost ble inntatt før vi strøk på dør. Nå nytes en kald kaffe mokka på Cafe Amazon før matvarebutikken skal besøkes for innkjøp av litt vestlige matvarer.
Ha en glitrende flott tirsdag :)

God morgen fra Kongsberg. Her er det fyr i ovnen og straks er også frokosten klar. Jammen er det litt kake igjen også etter søndagen så da blir det et kakestykke etter frokost også.

Dagen i dag skal brukes til å skjøtte min bistilling som ubetalt taxi sjåfør for ungene som skal kjøres hit og dit, samt et møte på jobb og til slutt trening hos fysioterapeuten.

Morn fra hjemme, strengt tatt klar for å dra til jobb og barnehage, bare Mr Elektriker dukker opp først. Hittil 10 min på overtid

God morgen fra Forus. Det ble god stemning i stua når Kaizers Orchestra slapp en video i går kveld som langt på vei antyder at de er i ferd med å gjøre seg klare for comeback. Da måtte det bare bli en øl på en mandags kveld.

Regner sikkert med det finnes noen grumpy "musikkvitere" på herværende forum som ikke kunne bry seg mindre om nevnte comeback. Men jeg ble hvertfall begeistret!

Så i kveld blir det den treningen som utgikk med høye kneløft i går. Ha en fin tirsdag forumister!

Mornings. En tur innom legen for en sjekk av minstemann, før det blir barnehagelevering og L1 til kontoret. Også her skal barn kjøres til aktiviteter i kveld, dog så får jeg kombinert det med et par nødvendige ærend.

Ellers trodde jeg at jeg hadde funnet en fin rute med BA i C til LIS i forbindelse med et bryllup vi skal i der nede. Før jeg kom på at vi er to og ikke en som skal på tur og jeg da ikke hadde nok Avios allikevel.

Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Sitter med kaffen og venter på å rusle til tog og bortekontor. På meg gar jeg nye hettegenseren min fra Sheldrick Wildlife Trust. Løp og kjøp Y'all!

Måtte love å kaste 2 andre wildlife tskjorter for å få ta den i bruk, men det kunne jeg leve med. Har jo litt å ta av. :)

Men nå... bortekontor! Ha en fin en

God morgen fra Tranby,
Ukas første jobbtur, startet ut som vanlig med 4002 østover fjellet i rimelig greit vær. Auto-land med kjerra på OSL på grunn av bakketåke som vanlig. Alt elektronisk utstyr osv.................av.
Lite folk på en dag som ellers er travel om morgenen både i vest og øst. Man trenger ikke lese rapporter for se at trafikken er nedadgående for tiden.
Riktig trekk av Flyr å innstille driften på innlandet slik de har gjort. Det er definitivt ikke trafikk til alle. Selv DY hadde innstillt sin 06.30 avgang SVG-OSL i morges.
Møter og jobb oppgaver står i kø før returen vestover fjellet i ettermiddag.
Ha en god dag.

God morgen fra bortekontoret. Litt sen i dag grunnet "medarbeidersamtale" med junior på skolen. Tydeligvis en fin fyr på skolen også, så da vanker det vel en oppvarting senere i dag.

Herlig middag emd min tidligere sjef fra UAE i går kveld - kelnerens siste kommentar var herlig "Stemmer det virkelig at dere har to red curry og 20 Asahi fatøl?" "Ja, er det noe rart med det?" Kelneren svarer på herlig sørlandsdialekt "Ja, det er litt uvanlig på en mandag" :drunk:

God formiddag. Ble hjemmekontor/sykekontor i dag. Kjenner det er like før det tipper over her nå, men det er vel bare å bite tenne sammen for det er jo ikke sååå lenge til helg.

Er det noen steder ikke altfor langt fra LA som er "Kanariøyene varmt" rundt jul? Noen steder i billig flyavstand som kan anbefales?

Kaizers blir bra.

G’morgen fra terrassen. Stor dag her i Georgia (og andre stater) .. Vi får håpe at mesteparten av Trumps disipler tryner, selv om mange av alternativene ikke er mye bedre. Det trengs en skikkelig utrenskning på politikersiden. Start med å hive ut alle 70 og over og begrens antall perioder de kan sitte.

Alle vi som venter på resultater fra nattens Kraftballe-trekning venter fortsatt .. California har ikke klart å avslutte regnskapene sine ennå, og de kan ikke trekke før det er gjort. Håper ‘Lucky Leon’ slår til .. ;)

Fridag i dag .. Har en diger haug løv og annen ‘yardwaste’ som skal brennes. Pyromanen i meg gleder seg ….

God efta fra Lillestrøm!
Så var det bare tre dager til helga, uka flyr unna. Ca ti dager til Wien tur med OS også. Dessuten ramlet jeg borti en booking i morges. Ja det hender, det gjelder vel alle her inne. Har en fridag om drøye to uker, det har også kona. Men hun skal besøke ei venninne, så hva gjør man da? Hvis noen tipper fly er det riktig. ;) Hvordan klarte dere det? :)
Så da ble det plutselig OSL-TRD-BOO-TOS-OSL den dagen. Ja så får man flydd litt liksom... ;)
God november kveld folkens!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Back