Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Blue1 til Cape Town, faktisk. Er det med Avro, eller?
God dag fra BGO. Tydelig hvem som regjerer her nå. Også en gammel kjenning er kommet på tavlen.... (Blue1)![]()
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
Bestilte 48 bokser med Brewdog Speedbird 100 for en tid tilbake.
Det er absolutt muligHeisann!
Ante ikke at slike forfriskninger var mulig å bestille for hvermansen. Bestilte du direkte fra Brewdog?
Heisann!
Ante ikke at slike forfriskninger var mulig å bestille for hvermansen. Bestilte du direkte fra Brewdog?
Det er absolutt mulig
Kjøpte disse da de hadde tilbud i vår.
Som RJon sier, så ja. Jeg visste heller ikke at man fikk kjøpt akkurat denne før jeg så det på et forum. Så leste jeg meg kjapt opp på privat import at alkohol og det skal gå veldig greit. Nå gikk det jo ikke så supergreit i praksis, men det ordner seg vel til slutt.
Det du IKKE må gjøre er å bestille med levering til et Norsk firma. Det må være privat
Ok. Googlet meg inn på nettsidene til Brewdog. Var det direkte derfra du bestilte?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.