Glad tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen alle samen. Snart på bei ut døra og ned til sentrum for et tidlig frokostmøte. Satser på at det blir nok skritt i løpet av dagen - i Oslo trenger man definitivt ikke bil. Ha en sprek tirsdag du også.

Mornings fra München!
Tidlig på'n av en eller annen grunn. Og siden jeg ikke fikk noen bedre tips, endte jeg opp her igår kveld:
https://www.augustinerkeller.de/home/
Veldig hyggelig. Du får neppe bord for deg selv, men stemningen er god og porsjonene rikelige. Godt øl hadde de også.

Trivelig tirsdag ønskes :)

d507ce372445419e8a2d0bb08bd3f78a.jpg

Morn fra bøljane blå vest om BNN.

Her er det WOW som gjelder.
Vind på rundt 45-50 knop som gir bølger på 12-13 meter. Noe verre skal det bli utover dagen.

De som ikke kom seg hjem i går kommer seg mest sannsynlig ikke hjem i dag heller, uten at de klager på det heller [emoji383][emoji383]

(WOW=WaitingOnWeather)

FQTV

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra SK451. Noen møter i CPH før man setter nesen hjemover i ettermiddag. Å starte dagen med A321 er alltid ett pluss i min bok! Ha en fin dag, A321 eller ei!

Mornings fra L1. Straks Lysaker og en tekopp unna arbeidet. I kveld skal det løpes, kanskje til nabo kommunen og tilbake? Ha en fin dag

God morgen fra L21til Oslo S.

Har den slutta å gå til Fornebu? :cool:

God morgen fra like ved der L1 passerer (Kunne trainspottet type 72 hele dagen om jeg hadde satt meg på et møterom i etasjen over). Tror ikke jeg skal kjede meg i dag heller. Men snart er det onsdag, og da er det halvvegs til helg :)

God morgen fra Oskarshamn. Straks tid for buss til Kalmar og tog til CPH, før Widerøe tar meg til TRF.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God morgen fra litt ute i provinsen nordover på E6. Berger mon tro? Fin helgetur til London og Buskerud-trikset funket, ledig midtsete begge veier. Er jo tross alt fra Kongsberg[emoji3] Ha en strålende tirsdag!

Morn fra jobb. Her skal det jobbes, slikt man jo er forventet å gjøre på jobb. I ettermiddag skal man prøve noe nytt, nemlig en tur til optikeren, da en lege i fjor våres mente at jeg gjettet litt for mye da jeg skulle lese bokstaver på tavla. Tok meg bare 9 måneder å booke time :rolleyes:

Mårnings fra det Sørlandske!
Solen skinner og 10 plussgrader kl 8 i morges får det jo til å virke rent vårlig! Ikke meg i mot!
I dag skal det kontoreres.
I morgen skal det reises.

Sånn er det med den saken!

Hæppi tirsdag!

God morgen fra Tenerife. Overskyet i dag også desverre. Så da ble det en tur tilbake på rommet for en nap.

Ingen planer ellers

Ha en stilig dag

Jeg har fått ny jobb :)

Grattis pattis!

G’morgen, ja .. kaffe nummer en og frokost er overstått. Nå skal det bakes brød, tas en lur og kjøre en tur til ‘resirkuleringssenteret’ med søpla. Kanskje blir det en tur innom Walmart også.

Så skal arbeidsuka sparkes igang.

God morgen fra Tenerife. Overskyet i dag også desverre. Så da ble det en tur tilbake på rommet for en nap.

Ingen planer ellers

Ha en stilig dag

Har vært supert vær de to ukene jeg har vært her, helt til noe skjedde i løpet av søndag kveld/natt til mandag.

Halla fra Trondheim!
Da har jeg fått satt i gang i alt 11 studenter, så nå er det bare å lene tilbake mens de jobber for meg.
Strengt betyr det at jeg selv nå kan jobbe med andre ting, men men, det høres ikke like bra ut.

Ha en flott dag!

Back