• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag fra Molde!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen ja! Straks frokost og kaffe her i det leide huset. Sov godt gjorde man også. Stille og fint her. :) Om noen timer blir det en tur ut på vannet til en øy i nærheten. Ha en fin en! :)

Morn fra Bergen.

Ser ut som denne uken kan bli busy. Kjøpte i går 3 en-veis turer, hvor av 2 i Plus. Så til Oslo i dag for overnatting og videre til ALC onsdag morgen. Direkte hjem til BGO lørdag. Fly til kr350.- i skatter og avgifter + Radisson GM til 2k [emoji15]

Da får eg lunsjen og en middag som har stått på vent i lengre tid og eg rekker en bedre middag på lørdag i Bergen. Nesten som eg får i pose og sekk.

God tur til meg.

Romania på søndag?

FQTV

Mornings fra Asker. Men en haug Teamsmøter og en tur til doktor’n for litt vaksinepåfyll (må ennå vente på min 2. dose mot korona, men det finnes langt farligere basselusker der ute) så var det like greit å ta hjemmekontor. I dag er også ferien over for Flypodden, så da skal de spilles inn en episode der. Et opphold på Fyri i Hemsedal i høst er også booket…..dog litt kjedelig det er vanskelig å fly dit. Ha en fin dag

God morgen fra t-banen på vei til bortekontoret. I dag rakk jeg å handle med både croissant og wienerbrød, så vi slipper salat til "kveldsmat". Prøver nemlig å styre unna rushtrafikken.

Hjemme sitter Storsmurfen og leter etter ny seng etter at den omsider knelte helt og fullstendig i et gigantisk c-moment.

Ha en fin en

God formiddag fra Råholt, sliten i kroppen etter 33,78 km gåing i går fra Råholt via Gardermoen til Kløfta.

Makan!!! Gikk det ikke buss?

Gikk tog der en gang, men det la daværende NSB ned (les: Toget fra OSL sluttet å stoppe på Kløfta). Jeg ville kanskje vurdert bussen til Dal og toget derifra?

I min ungdom hendte det at jeg faktisk syklet fra Maura til Kløfta. Mora mi punkterte ved OSL, så hun tok bussen derifra, og jeg syklet resten alene.

God dag fra gjemmekontoret. Ikke så mye å gjøre, men relativt stress når de som skal scanne strekkoder så jeg vet hva jeg har å gjøre ikke scanner de strekkodene, verken når de egentlig skal, eller når jeg sender mail første og andre gang.

Har kontroll nå.

Ha en god en :)

Makan!!! Gikk det ikke buss?

Skulle bare gå til Gardermoen, en tur på ca 20 km men jeg er nå en gang meg da så fikk den rare ideen om å gå litt lengre. Har faktisk tatt av over 20 kg de siste månedene, det kjente jeg godt når jeg reiste med Flyr for 3 uker siden. Ble jo 20 kg mindre flesk i flysetet = bedre plass.

Back