Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Har vært drama på USA avdelingen. En har blitt bitt av en sort enke. Det gjorde vondt. Vedkommende har så skjelt ut en kollega og kollegaen har ringt til sjefen sin og klagd og nå ender det opp hos Bongos HR og Generell Sjefskonsern.![]()
Elefanten skal pønske ut løsning
Ha en best dag!
Føler med deg. Gjør vel ikke saken enklere at det er i Usa.
... levert 1 unge på IFO. Så er det rett bort å ta 0724-toget innover mot jobb.
...
Mornings fra L1. En ninja-avgang fra heimen og til kontoret. Vi som ikke stjeler kan ikke få en sykemelding for å slippe unna arbeidet. Podcasting i kveld. Ha en fin dag.
På lik linje med long covid, brukket bein, kreft, og migrene, er kleptomani en ekte sykdom som man lider av, og man dermed også kan behandles for og sykemeldes for.
Er vel hverken lettere eller vanskeligere. Eller strengt tatt lettere tror jeg. Nå er jo ikke vi 100 eller 1,000 personer i våre avdelinger, så det er neppe sammenlignbart med "orntlige bedrifter".
Her tror jeg vi løser det med Zoom og kake.
Betyr det at jeg kan sykemeldes om jeg stikker ned og raider kjøkkenskapet for sjokolade kona har kjøpt inn? Skulle nemlig gjerne hatt en sykemelding nå…
Men for å være litt seriøs er det tydelig at en viss politiker har noen problemer, men tror nok de han liker å sammenligne seg med (vanlige folk), nok måtte nøyd seg med aktiv sykemelding.
Ett par møter på programmet i dag, også får man se om det blir dratt noen nye flyruter ut av ermet i løpet av dagen. Ønsker alle en flott dag!
Hvis du kompulsivt stjeler uten å klare å kontrollere deg, og du stjeler til tross for at du vet det skader deg og familien din, og du lider under trangen til å stjele så mye at du føler angst og/eller depresjon - så ville du fått sykemelding også som «vanlig» person. Vi vet ikke hva det handler om helt spesifikt for han, men at Moxnes skulle stjele noen billige solbriller og ost for noe anne grunn enn heftige psykiske problemer bør vel være den nærmeste logiske forklaringen for alle med litt empatisk evne. SÆRLIG ikke når osten stjeles etter balubaet med solbrillene. Det skriker sykdom.
Litt som med benbrudd og skilsmisser, så er det ikke alt som kureres med å sykmeldes……
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.