• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag fra L`Aquila

Someone

Moderator
Medlem
God tirsdag

God morgen. Blir sykkel for tog i dag for å komme meg fra 1395 til 0283. Et stykk fotballkamp å stå å heie på i kveld, før den logistikkdelen tar sommerferie. Ha en fin dag

God morgen fra unike L`Aquila. Byen som ble hardt rammet av jordskjelv 6. april 2009 og som fortsatt er preget av gjenoppbygging. Nå ut på morgentur for å bli bedre kjent…vi kommer garantert tilbake. Videre til Roma og to dager i den evige stad. Nyt du også.

God morgen. I dag var livet tungt, så tungt at jeg ikke orket trene styrke noe heg sngrer på nå. Endel møtevirksomhet utover dagen og det er vel det.

Jeg vil ha ferie nå, men må nok vente noen uker til.

Mornings fra bortekontoret. Nydelige 2K i bassenget i dag gjør nok at lunsjen på Brygga senere i dag kommer til å smake.

Eldste arving skal ha 14 veninner på fødselsdagsfest hjemme i dag, så det blir nok en skogstur i kveld også - 2 kilo til må bort.

Re: God tirsdag

God morgen fra Kristiansand. Det var rimelig hard festing i natt noe som merkes. Rett og slett en super gjeng å lage festival med. Toget hjem går 1347 så her har man god tid til å slumre rundt til utsjekk kl 12. Men housekeeping her er av den høvelig aggressive sorten så de kommer sikkert før og vil ha meg ut. Iallfall basert på når de kommer og vil re opp senga og gi nye håndklær. De banker på før 09 . Og nå kan man lese på VG at man bør unngå alkohol helt i nye kostråd

Kan uansett anbefale Kristiansand filialen av Mother India..veldig serviceorientert personell og maten var god. Er ofte skeptisk til sånne kjedekonsepter men dette var faktisk bra.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Last edited:
Morn fra Bø. Det regner og om 30 min er det avreise til Sommerland for å teste ut vannskliene. Våte blir vi enten vi bader eller ikke.

Ha en tør dag alle sammen.

God morgen fra Kongsberg.

Her øser det ned med regn. Jeg foretrekker å holde meg innendørs fremfor å være i Sommerland i Bø.

Ellers må jeg prøve å få tatt et lite tak med jobben i dag og i morgen. Jeg har en masteroppgave som må sensureres i løpet av uken. Det er litt jobb med å evaluere slike masteroppgaver.

God morgen fra Forus. Siste ordinære vakt denne uka er i gang før jeg går ut i friperiode og ferie. Tar riktignok en ekstra helgevakt på søndag men det er et internt bytte så jeg kommer meg på slektsstevne senere i sommer. Fine temperaturer men overskyet her i sør-vest. Noe nedbør har det vært over natta men tvilsomt at det utgjør noen stor forskjell for skogbrannfaren. Ha en fin dag forumister!

Mårnings fra det nyvaskede sørland!
Her fikk vi regn i natt for første gang på minst en måned. Spørs om det var nok til å oppheve skogbrannfaren så vi kan brenne bål på St hans. Skal komme mer regn i morgen, sier ekspertene. Så vi får se.

I dag er det kontor og møter som gjelder

Kan uansett anbefale Kristiansand filialen av Mother India..veldig serviceorientert personell og maten var god. Er ofte skeptisk til sånne kjedekonsepter men dette var faktisk bra.

Mother India er ikke noen kjede. De har bare restauranten sin i Krsand og drives av en familie. De får mye skryt, men de er heller ikke den billigste indiske i byen. Tvert i mot.

God morgen fra toget inn til bortekontoret. Sjukt trøtt om dagen, så det ble litt sen avreise i dag også.

Akkurat ferdig med bok 10 i Skippy serien og det er 4 dager til ferie. :)

Ha en verdens beste tirsdag

Mårnings fra det nyvaskede sørland!
Her fikk vi regn i natt for første gang på minst en måned. Spørs om det var nok til å oppheve skogbrannfaren så vi kan brenne bål på St hans. Skal komme mer regn i morgen, sier ekspertene. Så vi får se.

I dag er det kontor og møter som gjelder

Mother India er ikke noen kjede. De har bare restauranten sin i Krsand og drives av en familie. De får mye skryt, men de er heller ikke den billigste indiske i byen. Tvert i mot.

Da forveksler jeg sikkert, mener det var en restaurant på Bislett som også het det. Nei du får garantert billigere indisk, men når middagen blir påspandert bryr man seg mindre om hva det koster.

Last edited:

Da forveksler jeg sikkert, mener det var en restaurant på Bislett som også het det.

Mother India mistenker jeg er noe du finner på en omtrent like stor mengde steder i verden som "Paddy Kennedys Pub og Tonys Pizza".

Da forveksler jeg sikkert, mener det var en restaurant på Bislett som også het det. Nei du får garantert billigere indisk, men når middagen blir påspandert bryr man seg mindre om hva det koster.

Virker som Mother India er et vanlig navn å kalle sin indiske restaurant. Tydeligvis flere som heter det rundt omkring

Akkurat ferdig med bok 10 i Skippy serien og det er 4 dager til ferie. :)

Døvven, da er du to foran meg igjen. Men nå er jeg inne i den første av den nye Bunny-serien, hu panzerlesba med alle tatoveringene som flyr jagerfly. ;)

G’morgen. Ny dag, nye eventyr. To fridager igjen som skal brukes til å shaine opp kåken. Hvis været samarbeider blir det en runde med gressklipper’n også ..

God midt på dagen fra Provence,
Her nytes god mat til brunsch etter besøk på det lokale markedet. Alle skriveriene hjemme om at prisene har økt er vel kanskje noe overdrevet selv om Euro'en er litt dyrere. Mat er fortsatt vesentlig billigere og utvalget er som det alltid har vært.
Min bedre halvdel fyller år idag så senere i dag blir det bading i Les Issambres med påfølgende blåskjell middag og feiring av dagen.
Ha en fin dag

God formiddag fra Roma. Leiebilen levert og vi har sjekket inn på hotellet. Nå Pranzo…Fortsett med nytelsen!

Døvven, da er du to foran meg igjen. Men nå er jeg inne i den første av den nye Bunny-serien, hu panzerlesba med alle tatoveringene som flyr jagerfly. ;)

G’morgen. Ny dag, nye eventyr. To fridager igjen som skal brukes til å shaine opp kåken. Hvis været samarbeider blir det en runde med gressklipper’n også ..
Er det denne du tenker på?
2b7a8329871211968d9c942cab00b0dd.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Back