• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Glad tirsdag fra Halden

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Fredriksten Hotell. Gårsdagens middag i festningen er nok noe av det beste og mest spektakulære jeg har smakt/opplevd…terningkast 14. Nå skal det pakkes, kurses før turen går hjemover. Blir spennende å se reaksjonene på morgendagens rutenyheter. Nyt tirsdagen enn så lenge:-)

God morgen fra Asker. Småkaldt i dag, så får kle på oss skikkelig på vei til SFO og L1. Barn som skal rundt på ymse treninger i kveld, også vipps er den dagen over. Ha en fin dag.

God morgen, halsen er helt katastrofe i dag, føler jeg hoster opp små kattunger. Håper kaffen løser litt av morgengrufset.
Etter å ha blitt tipset om at Super Bowls half time show var kurante saker, har jeg siden i går hatt Bad Bunny på øret, og kjenner på behovet på å pusse opp min gamle kunnskap om Español. Eller, det er kanskje lowercase español?

God morgen fra Knausen.. Alle tre barna er levert og her jobbes det foran peisen. I dag skal to nye ting prølves; narkose og sykemelding. En litt skjev nesevegg skal hamres på plass så da blir det nok hjemmekontor med nasal stemme ut uken. Det positive er jo besparelsene på at nå kan man kjøre skrukork-vin til helgen uten å kjenne noe.

God morgen fra Lillestrøm. Straks innover til bortekontoret. Kaldt som rakkern, så er litt mindre motivert enn vanlig for å ut og gå. :)

I dag skal en ny Bongoist læres opp litt.

Ha en best tirsdag

Mårnings fra det Sørlandske!

Grått ute og dårlig søvn i natt, men har kommet meg på kontoret. Her skal jeg kontorere frem til i ettermiddag før jeg drar hjem igjen og får meg en lur.

Dett var dett! God dag ønskes!

God morgen fra Knausen.. Alle tre barna er levert og her jobbes det foran peisen. I dag skal to nye ting prølves; narkose og sykemelding. En litt skjev nesevegg skal hamres på plass så da blir det nok hjemmekontor med nasal stemme ut uken. Det positive er jo besparelsene på at nå kan man kjøre skrukork-vin til helgen uten å kjenne noe.
Lykke til. Det går nok bra skal du se. Har vært gjennom narkose på 8 timer og det føltes bare som en 5 minutters dupp under en dårlig fotballkamp.

Spørs om man ikke er mer rusa etter narkose enn man blir på rødvin.

Uansett god tirsdag fra Ullevål, et sted mye narkose skjer i løpet av en dag, kanskje ikke akkurat her på sengepost men operasjonssalene er ikke så langt unna. Grei vakt foreløpig så da får klokka bare bli 1530 så fort som mulig..

Spørs om man ikke er mer rusa etter narkose enn man blir på rødvin.

.
He he, takk for rådet. Jeg tenkte jo faktisk mer på smaksopplevelsen enn rusen. Det er vel først etter kontollen på fredag jeg kommer til å få tilbake litt av luktesansen.

Morn fra et kaldt Sosua, ikke mer en 20 grader nå på morgenen. YR sier morgenturen blir utsatt til utpå dagen, nå små regner det.
Trodde jeg skulle fått geitekilling til middag i går, men det var vist ikke før i morgen den kom. Om det blir flaske med eller uten skrukork vil vise seg.

Morn fra Tønsberg. Her har man en halvtom flaske med skrukork i kjøleskapet som nok burde bli tømt i kveld. Da har man nok lagt lista passe høyt for dagens aktiviteter

God tirsdag fra Santiago. En dupp i poolen etter trening og så blir det forberedelse til arrangement i heimen i ettermiddag.

Teller ned til neste ukes lille vinterferie til Dominikanske Republikk. Litt spontant da jeg fant ut at EuroBonus tar poengpris Sør Amerika - Karibien selv om en router via Europa. Da får det heller våge seg at Air Europa tar doble poeng. AR til MAD (her er forventningene skrudd godt ned), brunsj i Madrid og så UX til SDQ. Lever bare en gang.

God ettermiddag fra AMS.

Fikk sove 8 av 12 timer på turen fra Lima og nå er det litt loung-ing på AMS før det er videre hjem til BGO.

Har brukt flighty(?)-appen på de siste turene og den maser noe helt inn for jæ…..
Blir jo helt ør av alle meldingene den popper opp med. Synd det ikke er filter valg for hvilken type mld en vil ha.

Ha en god ettermiddag

Hau hau .... sitter og følger med på skiskyting med halvannet øye .. det må være marerittjobben å være producer på denne øvelsen. Action på flere standplasser samtidig samt at de beste begynner å komme i mål. Tunga rett i munnen.

Mye rådyr i dag. Hadde en flokk på syv stk som sto og glodde på oss i skauen.

Ikke så mye spess på programmet i dag. Kanskje en tur ut med båten - det skal bli oppimot 25 grader i løpet av dagen.

Hola fra Lima. Skikkelig grått i dag. Får håpe sola dukker frem, så vi kan få tatt et siste bad i Stillehavet. Det blir noen år til neste gang. Hvis ikke blir det boblebadet på rommet eller det lille bassenget i 6 etg.
Vi gjorde ikke så mye i går, gikk litt i nabolaget, besøkte Kennedy Park og klappet katter, kjøpte Cola Zero og kjeks og fant et utsiktspunkt over havet, der vi spiste og drakk det. Deretter tilbake til hotellet med kjøp av mer cola, samt is og en Peruviansk rødvin, av merket Tabernero, som vi delte på rommet utpå kvelden.
Jeg får div mail om oppgraderinger, først til Biz. Å by på det med minstetakst på 250$ for LIM-MEX og 782$ /pers for MEX-AMS, er over vårt budsjett, så dukket muligheten for å kjøpe 3dje setet på 3 seteren opp, på LIM-MEX flighten med 7M8 opp, til bare 53$, så da gjorde vi det. Vi står også på venteliste for det samme på MEX -AMS til 111$, så da får vi finne ut om det blir noe. Med 3 seteren for oss selv, kan en ligge på gulvet og en på setet, da sover vi ganske bra og får energi til å traske rundt i Mexico City en hel dag, før flighten til AMS.
Vi har meldt oss på for en guidet rundtur i Centro Historico i morgen kl 14, som passer bra med utsjekk kl 12 og fly avgang kl 23.
Vi så, under frokosten, de første nordmenn på 41 dager, siden Changi Airport SIN. Kona mente hunn hadde sett mannen før. Mannen er visst redaktør av avisen Dagen og x-farmen kjendis deltaker, men vi pratet ikke med dem.
Ha en fortsatt fin dag.

God ettermiddag fra Sola. Siste fly fra CPH i går kveld ble forsinket pga lang kø for deicing. Da røk siste flytog, Oslo taxi ble redningen, var hjemme rett før 0200. Det ble snaut med søvn før 0700-avgang til SVG. Fin arbeidsdag her, blir en meget rolig kveld.

Back