God morgen fra Milano! Karakteristisk regnvær i går, skal bli litt bedre i dag. Dagen starter med en løpetur til byens «nye» eksklusive strøk for litt sightseeing, blir fort en svingom forbi noe så sjeldent som en vakker betongblokk som omkranser 105x68 meter grønt gress på returen. Får vel bli et gjensyn med de klassiske severdighetene før man returnerer til betongen i kveld for Derby d'Italia.️��
Misunnelig på den! Hadde egentlig pekt oss ut kampen selv, men lot seg ikke gjøre for alle så da ble det Inter-Venezia neste helg isteden. Litt synd at Inter priser kampen mot Juventus så høyt. Anbefaler å gå tilbake til Lotto fremfor å forsøke kollektivt fra San Siro. Da blir du stående og vente en god stund, samt får testet intimgrensene dine
Hvis det er området jeg tror det er så anbefaler jeg å rusle tilbake for lunch på Ratana. Risotto fra himmelen
Prisene er høye, det er det ingen tvil om, men klubben er jo blitt en kommersiell maskin med årene. Endte opp oppe på block 324 til den nette sum av €99. Planen var opprinnelig Secondo Rosso, men da hadde prisen bitt det dobbelte.
Løpeturen gikk gjennom City Life ut til stadion. Bor like ved Piazzale Francesco Baracca denne gangen siden det er nært Cardona og toget til MXP. Men setter stor pris på tips til både før og etter kamp!
Takker! Ser trikken går rett til stadion fra Piazzale Francesco Baracca, praktisk. Tenkte M1 til Lotto, men trikken er vel å fortrekke om det er plass. Tenker det blir øl før kamp og mat etterpå siden det er avspark kl 1800. Så kanskje det er en grei restaurant ved Piazzale Francesco Baracca?
God morgen fra Ris. Snart på plass på Idrettshøgskolen igjen…der fikk jeg i går et av de beste utsagnene servert av Jon Reichelt (fra Kompani Lauritzen) - For livets glade gutter går vekten aldri ned. Ferdig snakka! Nyt søndagen litt ekstra.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.