Glad søndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag:-)

God morgen fra Ris. Nyter en Nespresso og stillheten i huset. Må få pakket en bag før det blir avreise fra Gardermoen i formiddag - strategisamling på ukjent sted de neste dagene. Ha en spennende søndag du også.

Re: Glad søndag:-)

God morgen fra Hvalstad. Her er alt den første espressoen fortært, og vi har vært oppe i over en halvtime allerede. En tur en planlagt etterpå. Ha en fin dag

Morn fra havet.

Det positive med nattevakt i helger er jeg er garantert fin i formen når jeg våkner igjen.

Ellers går det mot slutten på denne brønnen. Noen dager til så kaster vi alle 8 ankrene og setter kursen mot land. Da er det ca 18 mnd siden sist landligge.

Ha en fin søndag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Bad Reichenhall. Her sov man godt i en stille leilighet. Hotellet har et rom beliggende alene på toppen av en ubebodd bygning, det fikk vi. Så ingen naboer som slamrer med dører om natta. Straks ordne noe frokost før det blir en utflukt til Laufen antagelig. Ha en fin dag! :)

God morgen. Noen har strødd melis på fjellene rundt her. Og rundt huset vårt. Det er et riktig flott syn, men det forsvinner nok i løpet av noen timer. Vi får nyte snøen mens vi har den. :) Piggdekkene kom på i går så nå er vi skodd for is og snø. Ha en fin dag alle forumister!

God søndag. Våknet frisk og rask 05.15, det er fordelen med å være på Shanghaitid. Rukket frokost, pakket for en uke i bgo/svg og skrevet nok et reklamasjonsbrev.

Nå blir det en liten løpetur også er det en lammestek som skal i ovnen.

God morgen alle som har stått opp allerede og har/ er på forumet. Hilser fra Groruddalen, et godt sted å være på en søndag.

Jan

God morgen fra Stavanger. Kjølig men greit vær utomhus. Innomhus har vi fyrt opp i ovnen. Om en stund blir det høst-frokost med nystekt brød og kakao. Med det er høst og vintersesongen innviet.
Ha en bra søndag.

Hei og hå .. her har man fått overstått både gymbesøk, boblebad og kaffe, så da er jeg klar for dagens første gjøremål. En lur. Det gjelder å utnytte tiden før kvinnfolkene kommer hjem.

Ellers må man en tur på kolonialen, og det skal nok bli litt fotball også.

God dag fra Lillestrøm. Her blir det straks å rusle opp til opphavet for middag. Kom greit hjem med KL i går også, så da er det vel det meste i orden.

Fikk en sånn voucher fra AVIS på gratis helgeleie av bil også. Det så jo faktisk litt fjongt ut, selv om jeg jo aldri har testet å få gjennomført det før.

Ha en brillefin dag

Back