• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad søndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag:-)

God morgen fra Gøteborg. Både mann og barn sover...stille og rolig på rommet. Nå venter frokost, bading på talet før vi kjører hjem. Første ferieuke er snart over - klar for noen uker med arbeid. Ha en flott søndag.

Re: Glad søndag:-)

God morgen fra Sandefjord. Sol og skyer, avhengig av hvilket vindu jeg ser ut av. Hjem til Oslo i ettermiddag. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Go morgen fra Oslo. Våkna akkurat til kl 09 og skrudde på Reiseradioen. Helt grei start på søndagen det. Så får man se hvor lenge man prokastinerer i senga før man står opp. :)

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra tiggerstaden. Sitter og vurderer om jeg mandag morgen skal prøve å få booket om den eneste reiser jeg i sommer har med Norwegian. På osl.no for idag ser jeg så langt ingen avlysninger og flere forsinkelser for SK enn for DY. Er situasjonen allerede mere under kontroll? Har Norwegian fått inn et busslass med flygere fra Nigeria, alle med fine diplomer og alle etter eget utsagn bror til kongen av Nigeria?

Ha en god en alle som er skeptiske.

God morgen fra SuperDuper-kantina på LHR T5.

Etter mislykket forsøk på å komme seg over dammen i går, ble vi installert på hotell og gjør nytt forsøk i dag. Denne gangen til ny destinasjon - Austin.

Får vel hive i meg litt druesmudi så jeg blir klar for Dreamlineropplevelsen...

Ha en fin en

God morgen fra Snillfjord. :)

Litt blandet vær, men sikkert greit nok og 16+, så hverken ille er supert. Frokosten er inntatt og TV 2 nyhetskanalen ruller over skjermen, en fin start på søndagen. Fikk hentet hjem lillesøster i går etter 2 ukers ferie hos det faderlige opphavet, så da har jeg gartner innen rekkevidde jeg også. Jaggu meg dyre lønnsforhandlinger det der, men fikk frem god deal for begge parter så da kan hun snart begynne å klippe plen.

Ellers ble det rundt gårsdagens middag luftet planer for en Oslo-tur til høsten. Lillesøster ønsker seg visst i vei på Oslo Horse Show til høsten, og kjenner jeg henne rett får hun viljen sin også( det blir ofte slik ). Så utpå ettermiddagen skal hotellsider og hjemmesiden til SK saumfares etter priser.

Ha en fortreffelig dag! :)

God morgen fra Gamle Oslo. Her er det kaffe og Søndagsavisa, jaja, jeg bruker det gamle navnet på NRK Ytring. Det er da mye koseligere med det gamle navnet. Det ligger an til innedag, med antatt høydepunkt Frankrike-Island. Det er herlig å være islending, dere. Ha en fin dag, med eller uten fly!

God morgen fra SuperDuper-kantina på LHR T5.
Har hatt lyst til å prøve den etasjen en gang etter å ha vært i den andre etasjen mange ganger. Ligger imidlertid ikke ann til å komme meg opp fra sølv til gull i denne nye opptjeningsperioden, faktisk er det meget lite sannsynlig at jeg engang vil klare å gjenta sølv. Har allerede booket 65 % av reisene jeg får plass til i neste opptjeningsperiode og Oneworld har foreløpig 0 bookinger der. :(

Last edited:

God dag fra Hemingways Drinken & Dining i Bangkok. Planen var en kort lunsj her, men ser nå at de har bra utvalg av både Ninkasi og Deschutes, så jeg blir fort sittende en stund.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Back