Glad søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen

God morgen! Om en liten stund blir det Oslo Taxi til Oslo S og Flytoget til OSL. Der venter en SAS maskin på å ta meg til København og Skt. Petri. Håper på like fint vær i den danske hovedstaden...:DEN

Ha en flott søndag!

Re: Glad søndag morgen

Morn morn. Nok en nattevakt unnagjort. Det er bare å komme seg i seng med det første slik at det blir best mulig søvn før ettermiddagssola lager drivhus i soverommet mitt! Ha en strålende dag...

Gudd mørning fra Asker. Her skinner solen og kaffekoppen er full. Det blir en god dag, med bading og fisking.

God søndag, fra Halden faktisk. Tilbringer helgen hjemme hos barna, praktisk tilpasning, for å si det sånn. Det blir vel å finne på noen aktiviteter i sommersola. Strandturen igår ble lett skjemmet av masse brennmaneter, ikke veldig badevennlig. Vi får se hva dagen byr på.

God morgen fra ytre Oslo-fjord. Sommeren er definitivt på plass her. Brennmanetkonsentrasjonen bekreftes herfra også - forsøk på litt fisking fra båt i går resulterte stort sett bare i klissete maneter på kroken.

Ha en fin søndag
01d.png

Morn morn fra bushen! Her har halve natten gått med til kappgang mellom sengen og det internett-frie rommet, magekrampe og alskens kos.

I dag skal siste store ommøbleringen av nettet her skje, og vi satser på at Oslo får en kjølig dag. Spesielt i enklte bygg langs Østre Akervei. Nå skal jeg opp å lokalisere en kasse med utstyr som vi trengte til jobb i går og trenger veldig til jobb i dag.

-A

Atter en solfylt dag på Nærsnes. Det blir nok en cabriolettur i dag også, men først egg og bacon til frokost.
Ha en fin dag.

God dag fra Plovdiv! Fin by dette. Men Bulgaria utenfor turistloeypa har ogsaa sine utfordringer. Naar de lokale kjoeper en oel paa uteserveringen, kjoeper de gjerne den ene. Jeg hadde mitt svare strev med aa fa bestilt en liten og en stor oel i loepet av to timer i gaar.... Men utsikten til fontenen er flott. Valgkampen her nede drives ved hjelp av fine damer med meget korte skjoert...

God søndag ettermiddag.

Her har man vært ute i solen og spist litt is. I tillegg har man bestilt seg flybilletter med et nytt flyselskap (AB) for en tur senere i år, samt et par flybilletter for neste år med et selskap jeg kjenner godt nå ;)

Laks står på menyen i kveld.

Ha en fortsatt fin og varm søndag!

G'søndag fra Maura.. Her har man kommet seg etter gårsdagen, som ble tilbragt med Speedbird, samt en kollega, og en eks-kollega/nabo av han, oppe ved Hurdalsjøen med engangsgriller og kjØLig drikke.. Ellers fant vi ut at den noe reduserte formen i dag, nok må ha skyldtes at vi brukte vanlig Solo istedenfor Solo Super til å blande ut noe Bacardi med.

I dag har man ellers gjort fint lite, muligens en tur ut å spise litt middag etterpå..

God ettermiddag fra Oslo. Tilbake i byen etter en helg på Nøtterøy. Her er det 30 grader og det kryr av flotte solbrune norske jenter i lette beklednings alternativer :D I like.
Da er bilen vasket og levert og jeg sitter å funderer på hva jeg skal finne på til middag. Hmmm blir definitivt å ta seg en tur ut. Ha en fin søndagskveld

God sent søndag aften!

Her på de filippinske øer har dagen vært feiret gevaldig med 3 forskjellige partyer til min ære! Det begynte på formiddagen hvor jeg fikk bløtkake i fjeset samt mange myke pakker. På kvelden ble det kake igjen. Denne gangen formet som 2 kvinnelige fordeler (skal prøve å legge ut bilde senere!) Måtte spise nipplene direkte!! Deretter ble det dragshow av det meget humoristiske slaget! Holdt på å le meg i hjel!

Tror ikke jeg har opplevd så mye oppmerksomhet på en bursdag siden jeg var 5!

Får vel legge til at det har vært temmelig mye drikkevarer i løpet av dagen! De aller fleste holdt dog Reidarklasse standart! (Måtte betale for de fleste ;))

Tid for å stupe i køya! I morgen går turen til stranda!!

BF:cool2

...Her er det 30 grader og det kryr av flotte solbrune norske jenter i lette beklednings alternativer :D I like.

Det er så my snakk om flått i avisene, og det stemmer godt - veeeldig mye flått å se, ikke bare i skogen, men i byen og på stranda også :lol:

M...vi satser på at Oslo får en kjølig dag. Spesielt i enklte bygg langs Østre Akervei.
Og det ble det ikke, tross et tynt cirrus-lag kom vi opp på 30-tallet, og der skal det holde seg fremover :cool:

Last edited:
Back