Glad søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen

Nå skal det fyres på peisen, aviser og bilblader/brosjyrer fra den utrolig kjedelige Bil07 skal leses. Blir besøk hos noen venner i Hokksund på formiddagen før det blir en rolig kveld i heimen. Skaff deg en god søndag!

Re: Glad søndag morgen

God morgen...
Sendt ut et fly i dag og venter på en t/a ,blir nok en härlig dag på osl ,nydelig vär dog kaldt.

Brillefint vær i dag, men en smule kaldt.....

Frokosten er intatt, og 3 kopper kaffe er konsumert. Begynner å kicke inn nå. :)

Er forresten farsdag i dag (for de av dere som ikke visste det, inklusive undertegnede), så da er det et par kaffebesøk som å unnagjøres i dag, ;)

• Like
Reactions: CK

God morgen fra Oslo. Nå er det snart klart for frokost før resten av dagen blir en typisk innedag. Ikveld blir det også å komme seg til OSL og SK1465 som skal ta meg tilbake til København. Ha en fin dag

God dag! Når man ikke kan holde med Aalesund får man vel holde med Hauge-sund..:p

Ser ut som jeg har plukket ut en stille og rolig variant av søndagen fra hylla. Bare litt rengjøring med kaustisk soda, det satt litt ekstra hardt fast på kjøkkenbenken.
Ellers er det i ferd med å skye over. Noe fopall blir det vel: Er tross alt født i Haugesund, så heiing på de blå og hvite skjer nok. Så får vi håpe de banker de andre fra dumpa på Romerike gule og blå.
Ha en fin slutt på helgen, dere som begynner på jobb igjen imorgen. Jeg har ferie t.o.m. 20/11!:cool:

• Like
Reactions: CK

Glad søndag! Her har akkurat snøværet gitt seg - heldigvis uten at det la seg. Jeg sitter også og blar i noen få brosjyrer jeg plukket med meg fra Bil07, men i motsetning til EB synes jeg at messen var både spennende og vellykket og jeg fikk meg etpar-tre positive overraskelser jeg skal ha i bakhodet den dagen V50'n skal byttes ut. A saturday well spent. :)

G'morgen .. sitter og foelger cupfinalen med ett oeye og leser forumet med det andre ... Klarer HAU en sensasjon?

Fortsatt alene hjemme .. med unntak av dyra .. har faatt meg en god kopp kaffe og maa en tur ut og finne meg litt frokostmat naar sulten overvelder meg ...

Vi synger... Tooooooo Nulllll!!!

"Åååå, det er bare ett lag på banen, ett lag på banen, ett laaag på baaaanen"

Takk for meg ;)

God ettermiddag fra Gardermoen.

Helgens siste kveldsvakt er i full gang. Stille og rolig foreløpig, og kaffen på bordet.

Slapp jo pokker ikke unna denne evinnelige fotballen i kantina her i dag! Burde vært forbudt å sende sånt i middagstiden! Sånn, da fikk jeg sagt det og... :colgate:

Der hadde du jo fått med deg de viktigste bildene (side 14 eller 15). Fiat 500, Fiat Grande punto Abarth og Alfa 159 Sportwagon TI

Back