Originally posted by LN-MOW
Lillegutten og jeg klarte aa krasje pickup'en i gaar ..
Originally posted by LN-MOW
God morsdag fra Alpharetta. Ikke noen spesielt god dag her selv om solen skinner ... Lillegutten og jeg klarte aa krasje pickup'en i gaar .. i et lyskryss med blinkende gult lys (paa amerikansk: keep moving - forkjoersrett) klarte et damemenneske helt unoedvendig aa stoppe opp foan meg. Jeg saa hun bremset - det gjorde jeg ogsaa - men jeg var distrahert av annen trafikk og var ikke forberedt paa fullstopp, og innen jeg ble oppmerksom paa det var det for sent. Bom!
Maa nok skifte ut stoetfangeren og muligens den ene forskjermen. Jetta'en foran meg var troekket bra inn bak. Heldigvis ingen personskade, vi slapp med skrekken, men siden jeg traff bakfra faar jeg selvfoelgelig skylda .... Heldigvis slipper jeg bot, politimannen som kom var veldig sympatisk og lot meg slippe siden lysene blinket.
Kjerra er delvis kjoerbar, men jeg maa nok faa meg en leiebil for noen dager ...
Velvel ... Lillegutten og jeg avsluttet gaarsdagen med aa se Flaaklypa GP (engelsk versjon). Nytt bekjenskap for ham, og han frydet seg. Godt aa slutte dagen med noe positivt ..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.